• Anonym (chatt)

Finns någon gratis svensk porrchatt?

?....

• Svar på tråden Finns någon gratis svensk porrchatt?
  • Anonym (chatt)

okej, eller kanske en vanlig chat då fast man kan prata om allt då inkl sex?

• Anonym (mmmm)

flirtfair.se är väll nästan som de där kan man skriva ut om man är ute efter ett one night stand och mm :)

• Anonym (benji)

enda jag kan tipsa om i dagsläget är www.sexdejten.se
    resten av dom äldre större sidorna har bara blivit en chatt för killar, inga tjejer kvar där.

• Jonnaichatten

Jag har testat lite olika sidor men dom flest gratissidorna är bara massa smågrabbar som driver på, så jag som är 32 år och kvinna vill inte sitta o larva mig med sånt trams. Då betalar jag hellre en summa för att få det seriöst och verkligen få ut något av det. 

Bodycontact.com tyckte jag va sådär. mycket trams där

Knullportalen.se är den sida jag tycker mest om, då dom har en camchatt som man kan sitta och chatta i, då kan man se varandra (visar aldrig ansiktet) men att se varandras nakna kroppar är riktigt mysigt om man inte vill träffas direkt ;)

Tinder fungerar ju också men vill inte visa upp mitt ansikte, pinsamt om någon kollega skulle hitta en där...

//Jonna

• Anonym (Melinaa)

Det närmaste jag sprungit på som har haft väldigt mycket lutande håll ut sex. har varit på MH. Folket där inne är lite mer rakt på sak i snacket Tungan ute Sen om man har tur träffar man väll en trevlig partner www.minahemligheter.net  Glad Jag har också en profil där inne heter "Melinaa" om du skulle vilja skriva några rader. söker också någon att träffa i livet vem vet. Ha det bra kram Tungan ute

• Anonym (Melinaa)

Det är inte alls lika personlig och trevlig kontakt som man får inne på Minahemligheter... föredrar nästan det lite bättre än en stor chatt..

• Anonym (Hepp)
    Anonym (benji) skrev 2014-10-20 21:02:16 följande:

enda jag kan tipsa om i dagsläget är www.sexdejten.se

resten av dom äldre större sidorna har bara blivit en chatt för killar, inga tjejer kvar där.

Nej. Det blir så tillslut för alla såna där siter

För många män som beter sig svinigt skrämmer bort tjejerna en efter en.
Svar på tråden Finns någon gratis svensk porrchatt?