• FrejaP

Symtom innan missfall

Jag har haft fyra missfall, tre av dem MA. Samtliga gånger har det upptäckts genom att jag haft en liten blödning och därefter åkt och tittat om allt står rätt till och det har det aldrig gjorts. Utan svaret har varit att fostrét ser ut att vara i vecka 7-8 och att inget hjärtljud finns medasn jag borde vara i vecka 11-12.

Nu har jag gått in i vecka 14. Har fortfarande inte vågat göra något VUL men tid är bokad den 27 februari. Har aldrig gått så här långt. Jag har börjat få en molvärk där bebisen borde finnas. Hoppas på att det är livmodern som växer och ömmar och inte missfall igen. I övrigt har jag inte så mycket symtom (lite ömma bröst ibland och svullen mage).

Hur har det varit för er andra innan ni har fått missfall, har ni haft värk i magen? Eller hur har ni först märkt att något varit fel?     

• Svar på tråden Symtom innan missfall
  • Pimpinellan

Det har varierat. Vid mitt MA mådde jag precis som vanligt,men bebben hade dött 2 veckor innan jag gjorde VUL. Vid m.f v.6 började jag bara blöda som mens och störtblödde plus fick ut en klump samma dag. Vid m.f nyss v.7 småblödde jag över en vecka innan allt kom ut och symtomen försvann 1-2 dar innan.

Inna du vet ta för givet att du är gravid! Glad Nån gång brukar det gå vägen för de flesta.

• babygirl03
    FrejaP skrev 2012-02-19 08:25:10 följande:
    Jag har haft fyra missfall, tre av dem MA. Samtliga gånger har det upptäckts genom att jag haft en liten blödning och därefter åkt och tittat om allt står rätt till och det har det aldrig gjorts. Utan svaret har varit att fostrét ser ut att vara i vecka 7-8 och att inget hjärtljud finns medasn jag borde vara i vecka 11-12.

Nu har jag gått in i vecka 14. Har fortfarande inte vågat göra något VUL men tid är bokad den 27 februari. Har aldrig gått så här långt. Jag har börjat få en molvärk där bebisen borde finnas. Hoppas på att det är livmodern som växer och ömmar och inte missfall igen. I övrigt har jag inte så mycket symtom (lite ömma bröst ibland och svullen mage).

Hur har det varit för er andra innan ni har fått missfall, har ni haft värk i magen? Eller hur har ni först märkt att något varit fel?     
    har haft samma jag också!!! hur går det nu då?
  • FrejaP
    babygirl03 skrev 2012-03-01 19:48:24 följande:
    har haft samma jag också!!! hur går det nu då?

Jag är i vecka 32, så himla lycklig!
Svar på tråden Symtom innan missfall