• Längtan1986

Normalt att symtom kommer och går ? Orolig

Hej!

Hoppas någon kan hjälpa mig med det här,
    jag är gravid i vecka 6 eller 7 och har haft ont i brösten hela tiden, igår tyckte jag tom att dom började göra ännu mer ont, MEN idag gör de mycket mindre ont...
    är det normalt att symtom går fram och tillbaks ? blir så himla orolig

• Svar på tråden Normalt att symtom kommer och går ? Orolig
  • k girl

Ja, det är helt normalt. Jag har haft det så båda mina graviditeter och det har skrämt slag på mig båda gångerna. Men idag har jag två fina barn!

• goabarn77

Ja det är normalt. Så var det för mig också. Nu är jag i vecka 28. Jag hade tom blödningar i början, av och till i några veckors tid.

• Längtan1986

oj tack för så snabba svar!!
    Jag mår inte illa heller förutom när jag inte ätit på ett tag, annars är jag trött i princip jämt, svullen och trög mage...
    Vet ni när man får göra VUL hos barnmorskan ? vill så gärna se den lilla för att liksom riktigt ta in att det faktiskt är något där... 

• goabarn77

Jag har inte mått illa en sekund.

• vad ska man heta
    Längtan1986 skrev 2012-02-19 09:29:29 följande:
    Jag mår inte illa heller förutom när jag inte ätit på ett tag, annars är jag trött i princip jämt, svullen och trög mage...
    Vet ni när man får göra VUL hos barnmorskan ? vill så gärna se den lilla för att liksom riktigt ta in att det faktiskt är något där... 
    man gör inget vul om det inte är något specillt som hänt. det är svårt att få det.
  • k girl
    Längtan1986 skrev 2012-02-19 09:29:29 följande:
    I min första graviditet mådde jag knappt illa, i min andra kom illamåendet senare, i vecka nio ungefär och höll i sig till vecka tjugo drygt. VUL utförs som regel inte, men jag har gjort privata ultraljud i båda graviditeterna.
  • Längtan1986

Okej antar att jag får ringa en privat gyn här då och se om dom kan göra det Glad
    Tycker det är konstigt att BM inte kan gå med på att göra ett VUL om man gärna vill det själv,

Antar att man ska va glad att man inte mår illa än =) 

• Lillisen1

Jag känner igen det här. Alla symtomen är borta idag: de ömma brösten och molvärken! Jätteroligt. Ni som känner igen det här, har ömheten i brösten också varierat? Det oroar mig mest!! Kram

• Längtan1986

Samma här, det är det som oroar också.
    men det har varit olika vissa dar ömmar de mindre och andra mer, har fått höra att det är normalt.
    Vissa dar mår jag illa och andra dar kan saker kännas som vanligt...

har läst massa om folk som skriver att de haft detlika dant, jag antar att det är normalt då :P 

Svar på tråden Normalt att symtom kommer och går ? Orolig