• 111110

blogg.se hjälp!!

Är det någon som har haft problem med blogg.se??

När jag ska blogga på iphonen genom deras app så funkar det inte, och ska jag blogga på datorn så slår den ihop all text så det blir inge mellanslag..

jag har nyss börjar blogga så jag vet inte hur man ska "fixa" de..

någon som kan hjälpa mig? 

• Svar på tråden blogg.se hjälp!!
  • bellissima

Appen använder jag inte alls för tyckte att den var riktigt dålig. Alltid ngt som strula. Senast som jag vet var att man inte kunde kommentera på inläggen man skrev med den.

Fast de där med mellanslag har jag inte en aning om faktiskt. Har aldrig hänt mig, och har nyss uppdaterat bloggen och då fungerade det utmärkt för mig. Konstigt...

• iikiwiberries

mellanslag har jag också stört mig på!! varför ?  hoppas någon som kan hjälpa.. men har lyckats kopiera mellanslag och klistrat in det och då går det efter ett tag... men konstigt....

• 111110
    iikiwiberries skrev 2012-02-22 08:27:36 följande:
    har frågat en vän som har samma problem. vi har båda google chrome. använder du samma? testade på min mans dator med firefox och där finns inget problem!

de vart så på killens dator som har Google chrome men hade inte samma besvär på min firefox.. men kan inte fortfarande skriva från iPhonen genom appen.. vill ju kunna lägga upp bilder utan att behöva föra över som till datorn
Svar på tråden blogg.se hjälp!!