Vem där? *bild*
Nån som ser kön på denna bilden?
Nån som ser kön på denna bilden?
Om bilden är som jag tror så skulle jag gissa på flicka, kan inte se något tydligt bevis på pojke. Men det är bara en chansning :)
Här är vår pojke från sidan, inte blyg alls utan visar allt. Svårt att missta sig:
Va fint! Grattis!
Ser ut som tjej! Den är lite otydlig men det ser ju ganska platt ut mellan benen. På vår bild underifrån stod det ut lite grann-blygdläpparna. Och hade det stått ut mer borde man ju sett att det var en pojk
Frågade du inte vad det blev? Eller varför fick du just en sådan bild med hem? De här könsbilderna brukar man ju bara få om man fått veta könet
Ser nu att denna bild verkar vara tagen uppifrån? Då är jag inte lika säker....underifrån brukar visa tydligast Även om det givetvis också går att se i andra vinklar ibland
Nu när jag kollar riktigt och fattat att det är uppifrån skulle det ju kunna vara pungen och snoppen man ser som ligger upp liksom lite över nederdelen av magen. Svårt att se ur denna vinkel!
Det är en tjej sa dom :) men e alltid kul o se vad folk gissar :)
Ja, då hade jag ju rätt från början....blev lite tveksam bara när jag såg att det var uppifrån. Då kan ju snoppen liksom lägga sig upp över magen
Vad sa BM ? Hur kunde dom veta att det är en tjej? Till mej sa dom detsamma pga av tre prickar?? Vet inte om det kan stämma ? Har tre killar sen tidigare och iofs dom såg inte ut så :)