Du måste logga in för att svara i en tråd.

• mjukisvicki

Förhäxad

någon som vet när det startar igen på trean????? har kollat på trean men hitta inget.
    har viserligen sett avsnitten som går i usa men vill ända se det med svensk text!

• Svar på tråden Förhäxad
  • Theodoris

Jag såg att det startar idag kl19.05.

• dessan59

JAG blev såååååå glad när jag såg att Systrarna är tillbaka.Piper är min favvo, är det någon mer som tycker om systrarna Hallowel?

• Lenagbg

jag upptäckte att den börjar idag igen ...yippieee

men nån som kan berätta vad som hände sist.. jag kommer inte ihåg riktigt..

• Theodoris

Bara 30 minuter kvar nu tjejer!
    Jag kommer dock missa One TRee Hill men vad gör man inte för The Sisters

Lenagbg; I sista avsnittet så tror ju alla tjejerna har dött. De ändrade utseende också. Men som jag förstått det så kommer det inte vara så nu.

Dessan59; Jag älsakr systrarna Halliwell, har säsong 1 och 2 på dvd. Ska köpa resterande också tänkte jag. Kan se dom om och om igen.

• mjukisvicki

hej!!
    tyvärr så njuter jag inte av avsnitten imed att jag tittar på avsnitten som kommer från usa. så jag har redan sätt de här..
    men så bra att det har börjat igen

• Oviss

Va glad jag blev när jag märkte att dom inte har bytt ut skådisarna helt och hållet! Var livrädd för det med tanke på hur förra säsongen slutade.. Länge leve charmed!

• A72

jag skäms ...men är helt BEROENDE av serien. kan inte ens förklara vad som är så bra!
    hoppas nu att phoebes pojkvän tar det där med magi o häxor på ett bra sätt när han vaknar upp från att ha svimmat, hihi

Svar på tråden Förhäxad