Storytel, ljudböcker i mobilen?
Nån som har testat eller har nu Storytel och kan ladda ner ljudböcker till sin mobil? Funkar det bra i så fall.....Måste man ha en viss app för att det ska funka eller?? Hur lång tid tar det att ladda ner en bok?
Nån som har testat eller har nu Storytel och kan ladda ner ljudböcker till sin mobil? Funkar det bra i så fall.....Måste man ha en viss app för att det ska funka eller?? Hur lång tid tar det att ladda ner en bok?
När jag provade Storytel första gången var det den absolut sämsta sak jag nånsin provat i den vägen. Kanske är det bättre nu? Men jag provar aldrig igen.
Jag har storytel och är jättenöjd! Har aldrig testat att ladda ner utan streamar endast. Om du vill gratis-testa så kan du skicka din mejladress till mej. Jag har en gratisbok kvar att ge bort.
Har använt storytel till min iPhone sen det kom och älskar det! Längtar efter mina städstunder/promenader/städning/långa ensamma bilturer som jag valt att begränsa det till då jag hade en tendens att lyssna JÄMT! Dock är det ju som med alla ljudböcker oavsett det är storytel eller inte - är det fel uppläsare förstör det tyvärr boken
Ni som svarat här nu....det är ju blandat vad ni tycker om den. Vad har ni för telefon?? Klycka, ser att du har en iphone Men ni andra??
Har läst mycket på nätet om dom nu....en del är supernöjda medans andra är jättemissnöjda. Hur kommer det sig att det är så olika? Vill ju så gärna lyssna på böcker på nätet, och att köpa dom hos andra är så dyrt.....detta är ju billigt om man lyssnar mycket. Så det lockar att testa i alla fall.....
Jag har haft Storytel i några år och är riktigt nöjd.! Lyssnar på 8-10 böcker i månaden.
Jag har Iphone och lyssnar nästan bara offline.
Jag har också Storytel sedan ett år tillbaka och är GRYMT nöjd!
Har nästintill höjt min livskvalite! Alltid en intressant bok i närheten!