Önskar er fortsatt lycka till!
Jag har följt flera trådar i detta forum under många år (5-6), men nu känner jag att jag drar mig undan. Jag går vidare mot något annat men ger för den skull inte upp hoppet om en familj. Vårt barn kommer inte att komma till oss via magvägen i alla fall, det har vi nu konstaterat. Det är tungt att ha lagt så många år av hopp, psykisk press och medicinska svängningar på detta, men trots det är jag glad att vi försökte. Vi har nu gjort vårt allra sista försök via landstinget och förbrukade vårt "bonusägg" som fanns i frysen, vilket även det ledde till ett negativt resultat. Totalt har det blivit 5 insättningar, 2 ET och 3 FET. Vi hade redan innan bestämt oss för att det får räcka där. Fungerade det inte skulle vi inte söka oss utomlands. Nej, nu kör vi fullt ut på adoptionen och hoppas stenhårt på att även vi är en liten familj om något år. Jag vill uppmana er alla att fortsätta kämpa, oavsett vilken väg ni väljer. Via äggdonation finns det många exempel på att det kan lyckas, även om det inte var så för just oss. Så keep going!!!!!!!!!!!!!!!!!! Barn SKA vi ha, det är ett som är säkert!!!
STOR KRAM alla!!