Tips tack.. Gotland i sommar
barnen är 6 samt 8 i sommar, vi har bott på Kneippbyn i 2 år i rad nu, känner för nått annat. Tips mottages tacksamt
barnen är 6 samt 8 i sommar, vi har bott på Kneippbyn i 2 år i rad nu, känner för nått annat. Tips mottages tacksamt
Hänger på här, Vi har i och för sig redan hyrt hus i Ljugarn, men man kanske kan få lite tips om dagsutflykter.
Våra barn kommer att vara 5,5 år och 6 år och 10 månader kommer vår älsta att vara
vi ska faktiskt vara på Ljugarn också :). hyrt stuga där, verkar bra för barn tycker jag
Vi var i Ljugarn förra året och återvänder till samma ställe.
Vi tillbringade en hel del tid på standen, sedan var vi två gåner i Kneippbyn också.
I år ska vi vara där i tre veckor så jag hänger med här för att se om vi kan få lite nya idéer.
Hänger på här också =)
Scruffy: vad får ni ge för en stuga i Ljugarn för en vecka? =)
Hyr stuga och utforska ön!
Södra delen är en pärla som lätt glöms bort! Har tillbringat alla somrar under min uppväxt 1 mil från Hoburgen och det finns inget härligare än att hyra en stuga i skogen och kunna springa runt som man vill. Havet är aldrig längre än cykelavstånd bort och stranden är sällan full utan oftast är det lugnt!
ljugarn kostar 8000-10000 per vecka, så det är rätt saftigt tycker jag. Första gången vi hyr stuga för vi brukar låna annars så jag blev lite paff av priset faktiskt.
Men vi åker dit som vår bröllopsresa :), när andra åker till thailand eller hawaii så det fick bli så...hehe
Vi hyr privat. Eftersom vi hyr nu andra gången av samma ägare fick vi ett lite bättre pris, men man får räkna med 8-10 000 per vecka. Hyr man två veckor eller mer borde man få lite rabatt.
Tipsar om www.fritiden.se eller www.blocket.se
Det är bara att söka.
Camping i villavagn i snäck! Skit mysigt!!