Ja, om någon annan också är i samma sits så är det bara att prata på
Jag har "bara" de där klassiska PCO äggstockarna, alla andra värden är normala. Inte för att det verkar spela någon roll, man har ju samma behandling? Glömde fråga barnmorskan hur blödningarna kommer att bli, men hittills har det varit normalt (alltså som det ska). Det är såå skönt att slippa blöda dag in och dag ut, dessutom utan att ens ha ÄL...
Dag 21 är det dags för blodprov, vilket borde va den
28/2 (om en vecka). Längtar verkligen!! Vet inte om man vågar hoppas på att jag haft en ÄL eller inte.. det känns som att om jag hoppas så kommer det inte att ske :P du kanske har upplevt samma känsla?
Hahaha, jag borde kanske skippa ÄL-testen

jag tror att jag skulle vara precis likadan och ta test på test (för att försäkra att testet visar likadant, och så varje dag). Men jag känner mig ändå ganska lugn iom att jag får göra blodprovet, då får jag ju bevis
ganska nära om jag haft ÄL eller inte. En vecka kommer att kännas låååång nu!
Hur länge har ni försökt få barn? När ska ni berätta om era försök? Du skrev ju att du haft på känn ett tag att mensen/ÄL strular?
Vi har velat ha barn i 3 år och inte sagt någonting till nån. Jag har vetat att jag nog inte har nån ÄL lika länge, men eftersom man måste ha fyllt 23 för att börja en "riktig" undersökning blev det i december som vår utredning drog igång. Det var också då som vi berättade för våra föräldrar om att vi gör en utredning... ingen annan vet, typ syskon eller folk på jobbet. Känns fortfarande som en "hemlighet" och som sagt går ju ingen igenom samma sak så man kan som inte prata med någon. Trodde inte att det skulle finnas någon som har börjat med samma kur exakt samtidigt som jag