Anonym (Rubber Duck) skrev 2012-02-21 11:21:51 följande:
Gör såhär:
Be din man att sätta sig på köksstolen. Bind nu hans händer bakom stolen, se till att han absolut inte kan komma loss. Bind även hans fötter intill stolsbenen.
Nu kan du börja... Förslagsvis har du sexiga kläder på dig, t.ex. en kort kjol.
Egga honom, dansa runt honom, lyft på kjolen, böj dig fram, visa rumpan... men behåll plaggen på.
Glid sedan ur trosorna, håll dem framför hans ansikte, egga! Sätt dig i hans knä. Kyss honom, in med tungan i örat kanske, slicka honom på halsen... Grensla honom, sitt i hans knä, tätt mot hans bröst, håll en arm runt hans hals och smek dig sedan till orgasm med andra handen. Stöna och viska snuskiga saker i hans öra. Han kommer att få ett stånd som aldrig för, kanske kommer han i byxorna. Men rör honom inte! Och lämna honom med en rejält blöt fläck på byxorna efter dig (kanske i byxorna också!)... Han kommer aldrig att glömma!
Mycket bra! Jag blev själv utsatt för något liknande för något år sedan. Hon var väldigt tydlig med att jag inte fick röra dessutom, ja, rent av auktoritär. Sen höll hon på och berättade vad hon skulle göra (Oj, pirrar bara jag tänker på det). Kan inte komma på att jag har blivit så på gång på senaste 20 åren. Se men inte röra e faan underbart, elakt och underbart!