• Anonym

Vill smeka mig själv framför min partner

Jag vill kåta upp min karl ordentligt, och vet att han går igång på tanken bara av att jag smeker mig själv till en orgasm framför honom,

så ni tjejer, hur gör ni för att slappna av och bara köra på utan att det blir konstigt, och hur har era killar reagerat...hur länge har ni behövt smeka er innan dom stoppat in den i er ;)

killar får gärna svara oxå, på hur ni vill att man gör det.......     

• Svar på tråden Vill smeka mig själv framför min partner
  • Anonym (nyfiken)

Jag favoritar, min sambo vill också att jag ska smeka mig själv medan han ser på men jag har aldrig riktigt känt mig helt bekväm med det. Skulle vara kul att höra lite tips :)

• Anonym

tänkte mig göra nåt i den här stilen....imorn :) helt oväntat blir det för han..............

börjar med att jag sätter på mig mina stockings, vilket han älskar,
     sen tänkte jag gränsla över honom en stund och kyssas lite, och sen föra neråt min hand och börja smeka....och invänta nån slags reaktion  :)  vill ju börja lite lätt med smekande framför honom, vill ju till slut kunna ligga framför honom och komma....... vad tycks om den ideén? för mig handlar det inte bara om att jag ska få orgasm utan kåta upp honom och en orgasm vore pricket över i,et :)  

• Anonym (nyfiken)

Låter kanon, önskar jag hade samma mod eller kände mig lika självsäker!

• Tom Araya

Jag vill ha en kombination mellan äkta njutning d.v.s. hon ska göra det som hon tycker är skönt men även gärna kombinera med vad jag gillar att se, stående på alla fyra exempelvis.

• udda man lkpg

Jag skulle inte kunna hålla mig och bara titta på, men samtidigt så är det en väldigt tändande tanke att bara titta på. Så jag skulle vilja hamna i en situation där jag "inte får" ta henne utan får bara se hur hon gör det skönt för sig själv.

• Anonym

tanken e ju att han ska få ta mig efter ett tag när jag e färdig ;) oooh vad jag längtar tills ikväll nuuuuuu

• udda man lkpg
    Anonym skrev 2012-02-21 10:31:40 följande:
    tanken e ju att han ska få ta mig efter ett tag när jag e färdig ;) oooh vad jag längtar tills ikväll nuuuuuu
    Ja, men tror du han kan hålla sig i skinnet tills du är färdig?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-21 10:31:40 följande:

Ruuuuuunkaaaa
  • Anonym (mmm)

Min sambo har aldrig lyckats hålla sig till jag är färdig med smekningarna. Han kommer alltid och hjälper till innan. Då pulserar de så i kuken på han så han kan inte kontrollera sig.

69an är riktigt skön med
    Tror jag ska "uppvakta" min sambo i kväll jag med

• Anonym (Man på jobbet)
    Anonym (mmm) skrev 2012-02-21 10:56:07 följande:
    Min sambo har aldrig lyckats hålla sig till jag är färdig med smekningarna. Han kommer alltid och hjälper till innan. Då pulserar de så i kuken på han så han kan inte kontrollera sig.

69an är riktigt skön med
    Tror jag ska "uppvakta" min sambo i kväll jag med
    Jag gillar att runka framför min partner och hon går igång på det.
    Självklart uppskattar jag om hon smeker sig själv samtidigt...mmm
  • Anonym (Rubber Duck)

Gör såhär:
    Be din man att sätta sig på köksstolen. Bind nu hans händer bakom stolen, se till att han absolut inte kan komma loss. Bind även hans fötter intill stolsbenen.
    Nu kan du börja... Förslagsvis har du sexiga kläder på dig, t.ex. en kort kjol.
    Egga honom, dansa runt honom, lyft på kjolen, böj dig fram, visa rumpan... men behåll plaggen på.
    Glid sedan ur trosorna, håll dem framför hans ansikte, egga! Sätt dig i hans knä. Kyss honom, in med tungan i örat kanske, slicka honom på halsen... Grensla honom, sitt i hans knä, tätt mot hans bröst, håll en arm runt hans hals och smek dig sedan till orgasm med andra handen. Stöna och viska snuskiga saker i hans öra. Han kommer att få ett stånd som aldrig för, kanske kommer han i byxorna. Men rör honom inte! Och lämna honom med en rejält blöt fläck på byxorna efter dig (kanske i byxorna också!)... Han kommer aldrig att glömma!

• Anonym (killen)
    Anonym (Rubber Duck) skrev 2012-02-21 11:21:51 följande:

Gör såhär:
    Be din man att sätta sig på köksstolen. Bind nu hans händer bakom stolen, se till att han absolut inte kan komma loss. Bind även hans fötter intill stolsbenen.
    Nu kan du börja... Förslagsvis har du sexiga kläder på dig, t.ex. en kort kjol.
    Egga honom, dansa runt honom, lyft på kjolen, böj dig fram, visa rumpan... men behåll plaggen på.
    Glid sedan ur trosorna, håll dem framför hans ansikte, egga! Sätt dig i hans knä. Kyss honom, in med tungan i örat kanske, slicka honom på halsen... Grensla honom, sitt i hans knä, tätt mot hans bröst, håll en arm runt hans hals och smek dig sedan till orgasm med andra handen. Stöna och viska snuskiga saker i hans öra. Han kommer att få ett stånd som aldrig för, kanske kommer han i byxorna. Men rör honom inte! Och lämna honom med en rejält blöt fläck på byxorna efter dig (kanske i byxorna också!)... Han kommer aldrig att glömma!

Mycket bra! Jag blev själv utsatt för något liknande för något år sedan. Hon var väldigt tydlig med att jag inte fick röra dessutom, ja, rent av auktoritär. Sen höll hon på och berättade vad hon skulle göra (Oj, pirrar bara jag tänker på det). Kan inte komma på att jag har blivit så på gång på senaste 20 åren. Se men inte röra e faan underbart, elakt och underbart!
  • Trust me

Det du verkar sakna är en bra ingång. Du vill inte bara börja pilla på dig själv utan anledning.

Vad tror du om att bara berätta för honom att du tänkt på honom under dagen och det gjorde dig så kåt att du var tvungen att onanera. Sen ställer du ingen fråga utan säger bara "så här gjorde jag". Han kommer säkert ha lystrat när du sa det första och när du säger det andra så har du hans odelade uppmärksamhet.

När du gör det så berättar du vad du tänkte då. Nu vet du ju lite vad han gillar så det kan vara utmärkt att väva in det.

En generalrepition under dagen är bra så behöver du inte hitta på grejerna medan du gör det. Krångla inte till det första gången utan var precis den du är och som du är. Nästa gång kan du gå ett steg längre med mer genomtänkt iscensättning.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-02-20 22:05:16 följande:
    tänkte mig göra nåt i den här stilen....imorn :) helt oväntat blir det för han..............

börjar med att jag sätter på mig mina stockings, vilket han älskar,
     sen tänkte jag gränsla över honom en stund och kyssas lite, och sen föra neråt min hand och börja smeka....och invänta nån slags reaktion  :)  vill ju börja lite lätt med smekande framför honom, vill ju till slut kunna ligga framför honom och komma....... vad tycks om den ideén? för mig handlar det inte bara om att jag ska få orgasm utan kåta upp honom och en orgasm vore pricket över i,et :)  

Låter grymt upphetsande!
  • PrimitivMan

En variant är att låta honom ta dig på "bar gärning". Ligga naken och smeka dig själv när du vet att han tex är på väg in i sovrummet eller passerar förbin och kan se dig.

Is sex dirty? Only if it's done right
Svar på tråden Vill smeka mig själv framför min partner