• Anonym (missnöjd)

Konstant missnöjd?

Hej!

Jag har en dotter på snart 6 veckor som ALDRIG är nöjd! Jag helammar och hon går upp som hon ska. Det finns ingen som helst rutin då hon sover och äter när hon vill. Nätterna funkar hur bra som helst, hon vaknar bara om hon vill äta och somnar om vid bröstet igen, hade dock velat ha henne i egen säng men det går inte i dagens läge så den striden har vi valt att skjuta upp, mest för att vi vuxna ska få sova. Nu till problemet, varje vaken stund dag/kväll så skriker hon, inte kolikskrik och vår bvc-sköterska tror inte heller de e kolik men det bubblar rätt ofta i hennes mage och hon pruttar mkt(hon får sempers magdroppar) men det är gnäll och skrik och allmänt missnöje. hon vägrar napp men vi har lyckats få henne att ta den några ggr, hon blir bara mer hysterisk :( Blöjan e torr, magen full, hon får sitta i famnen, ligga på bröstet ja vi provar alla möjliga ställningar men inget hjälper...det enda som hjälper är att springa fram och tillbaka med henne i famnen. Hon vaknar dock så fort det blir stilla.

Både jag och min man lider nu av mjölksyra och träningsvärk i armarna samt att min svank känns värre än min foglossnig gjorde och mina fötter är trasiga. Vad kan hennes missnöje bero på? finns det ngt man kan testa för att få henne nöjdare eller "bara är" hon sån? 

MVH Sara 

• Svar på tråden Konstant missnöjd?
  • Anonym (missnöjd)

puff!! Vi bryter ihop snart alla tre!

Svar på tråden Konstant missnöjd?