• Anonym

Vart kan man träffa nakna kvinnor?

Hej

Detta är nog en lite konstig fråga;  Jag undrar om det finns någonstans i, eller i närheten av, Stockholm där killar kan umgås och prata med nakna kvinnor. Isåfall vart?

• Svar på tråden Vart kan man träffa nakna kvinnor?
  • HäckHäxan

hahahhahahahah Förlåt, men detta var fan i mig roligt!

En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Etrangere
    Anonym skrev 2012-02-21 17:08:03 följande:
    Hej

Detta är nog en lite konstig fråga;  Jag undrar om det finns någonstans i, eller i närheten av, Stockholm där killar kan umgås och prata med nakna kvinnor. Isåfall vart?
    Strippklubbar finns det väl gott om, fast frågan är om det är menat som ett diskussionsforum.
  • Anonym

Internet. Nästan gratis dessutom.

• lille Birger

Ja, ett sånt ställe skulle nog vara en bra plats för att skaffa sig erfarenhet och få mer vana vid nakna kvinnor. För anledningen till att man blir generad och röd om kinderna, när en naken kvinna kommer och sätter sig i knät på en, är ju just pga ovana. Skäms           Kan man interagera med nakna kvinnor i en avslappnad miljö kommer man ju ha lättare för det sen i "verkligheten".

• skoladan

Det finns ett naturistbad vid sjön Magelungen i södra Stockholm. Dit kan Du väl gå och försöka slå Dig i slang med "nakna kvinnor"

• kire

Träffa och prata med nakna kvinnor? Nätdejta, gå ut på krogen, flirta med kvinnliga arbetskamrater, skaffa en hobby, flirta med kvinnor där. Om du sen lär dig att vara trevlig och charmig ska du se att du snabbt får en naken kvinna att prata med, t.o.m. i ditt eget hem och i din egen säng.

Lite svårare blir väl att få dem att acceptera att vara där samtidigt dock, alltså fler än en i taget...

Ett annat alternativ är att lära sig tyska och sen åka till någon tysk kurort och kliva in i bastun som i nästan 100% av fallen är både unisex och naken. Dock inskränker sig oftast konversationen till att avhandla dagens stärkande promenader och lerinpackningar.

• Anonym
    kire skrev 2012-02-22 09:58:26 följande:
    Träffa och prata med nakna kvinnor? Nätdejta, gå ut på krogen, flirta med kvinnliga arbetskamrater, skaffa en hobby, flirta med kvinnor där. Om du sen lär dig att vara trevlig och charmig ska du se att du snabbt får en naken kvinna att prata med, t.o.m. i ditt eget hem och i din egen säng.

Lite svårare blir väl att få dem att acceptera att vara där samtidigt dock, alltså fler än en i taget...

Ett annat alternativ är att lära sig tyska och sen åka till någon tysk kurort och kliva in i bastun som i nästan 100% av fallen är både unisex och naken. Dock inskränker sig oftast konversationen till att avhandla dagens stärkande promenader och lerinpackningar.
    Jag vill inte flirta, tycker inte om det. Det är helt enkelt inte jag.
  • Anonym

Någon som har några fler tips?

• Baginbox

Skaffa en vit käpp och gå in på damavdelningen på närmsta badhus. Kanske komplettera med ett par mörka glasögon.

• Anonym (blind)
    Baginbox skrev 2012-02-23 13:00:07 följande:
    Skaffa en vit käpp och gå in på damavdelningen på närmsta badhus. Kanske komplettera med ett par mörka glasögon.
    Jag gick fel en gång och gick in på damernas nakenbad på Salthomen i Gbg.
    Det var första gången som jag var på det badet.
    Man belade i en lucka till en knubbig tant. Sen var där ett långt plank bara lixom.
    Så såg jag några som gick in bakom planket i en öppning.
    Jahaja... tänkte jag och gick efter.
    Jag vet inte om det var någon skylt där det stod damer eller så men jag såg i alla fall inte det.

Just när jag kom in bakom planket så satte jag ner min väska för att stoppa i växelpengarna.
    Så jag tittade inte runt mig. Därför såg jag inte att det var bara var damer där.

Sjukt pinsamt blev det när 3 nakna kvinnor klev fram till mig samtidig som jag reste mig upp, efter att plockat ner i ryggsäcken, och sa
    -Höredu! Har inte du gått vääääldigt fel nu?!?!?!?
    När dom sa det kollade jag mig omkring. Bara nakna kvinnor över allt...
    -Va, nej, shit, oh nej, förlåt...  sa jag.
    Vad man än säger i det läget ser man bara ut som ett pervo ändå.
    Ha ha ha  Jag fick bara skynda ut igen. 

Men! Sen gick jag in på herrarnas. Och där ifrån var det öppet in till något dom kallade "Hagen".
    Tydligen är det en del ,hagen, av badet som är öppet på fredagar för båda kön.
    Så jag la mig där så att kvinnorna där skulle kunna kolla på mig... Så att det skulle bli jämt igen... ;)

Bara att rekommendera :)

• MickeN1973
    HäxanSurtant skrev 2012-02-21 18:32:40 följande:
    hahahhahahahah Förlåt, men detta var fan i mig roligt!
    Kan du inte bjuda hem TS till dig?  

ni kan vara nakna  
  • Anonym
    lille Birger skrev 2012-02-22 07:51:41 följande:
    Ja, ett sånt ställe skulle nog vara en bra plats för att skaffa sig erfarenhet och få mer vana vid nakna kvinnor. För anledningen till att man blir generad och röd om kinderna, när en naken kvinna kommer och sätter sig i knät på en, är ju just pga ovana. Skäms           Kan man interagera med nakna kvinnor i en avslappnad miljö kommer man ju ha lättare för det sen i "verkligheten".
  • stringtrosor
    Baginbox skrev 2012-02-23 13:00:07 följande:
    Bra idé.
  • glad i livet

Nakenbad? Naturistställen?, Finns säkert såna klubbar i sthlmsområdet.

Svar på tråden Vart kan man träffa nakna kvinnor?