Vart kan man träffa nakna kvinnor?
Hej
Detta är nog en lite konstig fråga; Jag undrar om det finns någonstans i, eller i närheten av, Stockholm där killar kan umgås och prata med nakna kvinnor. Isåfall vart?
Hej
Detta är nog en lite konstig fråga; Jag undrar om det finns någonstans i, eller i närheten av, Stockholm där killar kan umgås och prata med nakna kvinnor. Isåfall vart?
favoritar
hahahhahahahah Förlåt, men detta var fan i mig roligt!
Internet. Nästan gratis dessutom.
Ja, ett sånt ställe skulle nog vara en bra plats för att skaffa sig erfarenhet och få mer vana vid nakna kvinnor. För anledningen till att man blir generad och röd om kinderna, när en naken kvinna kommer och sätter sig i knät på en, är ju just pga ovana. Kan man interagera med nakna kvinnor i en avslappnad miljö kommer man ju ha lättare för det sen i "verkligheten".
Det finns ett naturistbad vid sjön Magelungen i södra Stockholm. Dit kan Du väl gå och försöka slå Dig i slang med "nakna kvinnor"
Dagens asgarv avklarad ha ha ha ha ha h
Träffa och prata med nakna kvinnor? Nätdejta, gå ut på krogen, flirta med kvinnliga arbetskamrater, skaffa en hobby, flirta med kvinnor där. Om du sen lär dig att vara trevlig och charmig ska du se att du snabbt får en naken kvinna att prata med, t.o.m. i ditt eget hem och i din egen säng.
Lite svårare blir väl att få dem att acceptera att vara där samtidigt dock, alltså fler än en i taget...
Ett annat alternativ är att lära sig tyska och sen åka till någon tysk kurort och kliva in i bastun som i nästan 100% av fallen är både unisex och naken. Dock inskränker sig oftast konversationen till att avhandla dagens stärkande promenader och lerinpackningar.
Någon som har några fler tips?
Skaffa en vit käpp och gå in på damavdelningen på närmsta badhus. Kanske komplettera med ett par mörka glasögon.
Nakenbad? Naturistställen?, Finns säkert såna klubbar i sthlmsområdet.