• Tjottskan

♥ Här fixar vi påskkort i PS ♥

Här fixar vi dina bilder till påskkort.
    Vi följer fls regler om bilder.

Tänk på följande
    :

Ta bort vattenstämpeln från bilden du vill ha redigerad- Vi väljer själva vilka bilder vi gör om. Bra bilder med bra skärpa är mycket roligare att jobba med än suddiga och halvkassa bilder!  Eftersom vi själva väljer vilka bilder vi gör om, så tjata inte! Tjat lönar sig aldrig! Vill du vara säker på att just din bild görs om, får du ta det privat med ngn av dom som redigerar bilder och var isåfall beredd på att betala en symbolisk summa för jobbet.  Lägg in bilden du vill ha omgjord som klickis!  Glöm inte att tacka den som fixat din bild!

Slutligen...vi försöker hålla en god ton mot varandra och är det ngn i tråden man inte "fixar", så får man helt enkelt ignorera varandra! Tjafs och bråk kommer nämligen att leda till att tråden stängs.

Eftersom det är roligare att jobba med bilderna i originalstorlek samt att kvalitén på ev. utskrift blir bättre, så är det bästa att ladda upp bilden på en hosting-sida, t.ex . Det är användarvänligt, gratis och kräver ingen inloggning.
    Gör så här:
    1. Klicka på "BROWSE", och välj den fil som ska laddas in
    2. Klicka på "UPLOAD NOW". Vänta tills bilden syns på en ny sida, det kan ta några minuter beroende på filens storlek.
    3. Kopiera länken till bilden, välj den som heter "Direct link", och skriv länken här i tråde

imageshack.us/

♥ ♥ ♥ Stolt mamma till Johanna och Emma ♥ ♥ ♥
  • Svar på tråden ♥ Här fixar vi påskkort i PS ♥
  • Thora

Hej! Tack Tjottskan för att du startade en tråd!
    Jag skulle jättegärna vilja få hjälp med att göra ett påskkort. Jag har tidigare fått så fina julkort gjorda av er och det skulle vara kul att skicka ett fint kort även till påsk.  Jag bifogar en länk till kortet och hoppas att någon vill ge sig på att göra ett kort åt mig! Tack på förhand!

http://imageshack.us/photo/my-images/819/img0818gw.jpg/  
  • snusfia
    Thora skrev 2012-02-22 10:06:06 följande:
    Hej! Tack Tjottskan för att du startade en tråd!
    Jag skulle jättegärna vilja få hjälp med att göra ett påskkort. Jag har tidigare fått så fina julkort gjorda av er och det skulle vara kul att skicka ett fint kort även till påsk.  Jag bifogar en länk till kortet och hoppas att någon vill ge sig på att göra ett kort åt mig! Tack på förhand!

imageshack.us/photo/my-images/819/img0818gw.j.../  
    http://www.familjeliv.se/hem/snusfia/gallery/php03eedq.jpg

Länk till större bild
    imageshack.us/photo/my-images/43/thora6.jpg/
    One, Two Freddy's coming for you. Three, Four, better lock your door...
  • mariaochlinus

vidar 2.jpglucas.jpgalice.jpga.jpg

ÅHHH vilken underbar tråd... jag tar hemskt gärna ett scrappat påskkort med våra 4 underbara ungar...

TEXT: Glad Påsk önska familjen Sandström

Och om nån orkar får de gärna göra ett kort med min äldsta tös Amanda (sista bilden), så hon kan skicka till den släkt som bara är hennes (hon har en annan pappa än resten av barnen).. Med text: Glad påsk önskar Amanda.        

(¯`♥.¸♥ Amanda 001113, Lucas 051010, Vidar 080328, Alice 100517 ♥¸ .♥´¯)
  • Thora

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH Snusfia!!! Tack, vilket fantastiskt kort! Tack så hemskt mkt! Du är alltid lika duktig!

• snusfia
    mariaochlinus skrev 2012-03-10 16:26:09 följande:

ÅHHH vilken underbar tråd... jag tar hemskt gärna ett scrappat påskkort med våra 4 underbara ungar...

TEXT: Glad Påsk önska familjen Sandström

Och om nån orkar får de gärna göra ett kort med min äldsta tös Amanda (sista bilden), så hon kan skicka till den släkt som bara är hennes (hon har en annan pappa än resten av barnen).. Med text: Glad påsk önskar Amanda.        

http://www.familjeliv.se/hem/snusfia/gallery/phpnrhosy.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/snusfia/gallery/phpy9e2nu.jpg

länkar till större bilder

imageshack.us/photo/my-images/29/mariaochlinus55.jpg/

imageshack.us/photo/my-images/580/mariaochlinus56.jpg/
  • mariaochlinus

TAAAAACCCK!!!!! Du förtjänar ett stort fång med rosor! <3

(¯`♥.¸♥ Amanda 001113, Lucas 051010, Vidar 080328, Alice 100517 ♥¸ .♥´¯)
  • snusfia
    mariaochlinus skrev 2012-03-11 10:02:08 följande:
    TAAAAACCCK!!!!! Du förtjänar ett stort fång med rosor! <3
  • Tjottskan

Fina bilder Snusis!

♥ ♥ ♥ Stolt mamma till Johanna och Emma ♥ ♥ ♥
  • snusfia
    Tjottskan skrev 2012-03-30 22:57:05 följande:

Fina bilder Snusis!

ha ha, tack tack
Svar på tråden &#9829; Här fixar vi påskkort i PS &#9829;