• Anonym (Nyfiken)

Tar du satsen i munnen?

Jag är som sagt nyfiken på hur vanligt det är att tjejen tar satsen i munnen. Personligen suger jag gärna för min man älskar verkligen oral-sex och jag får alltid höra att jag är så bra på det. Men min gräns går vid att ta det i munnen, tycker det är otäck konsistens och gillar inte att få det i munnen.

Det har hänt några gånger att jag får en skvätt innan jag hinner dra ut och då får jag kväljningar direkt.... Min man tycker att detta är jättetråkigt och det känns ju inte helt bra för jag vill ju att han ska få njuta men inte på bekostnad av att jag själv ska känna olust inför att han kommer...

Hur gör ni andra tjejer?!

Ni killar får gärna svara i tråden på hur ni ser på att inte ta satsen i munnen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-21 20:27
    Oups, blev visst lite många "pluppar" Är första gången jag skapar en omröstnings-tråd

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tar du satsen i munnen?
  • lykantrophona

Tar jag det i munnen så sväljer jag. Man känner ju smaken betydligt kortare stund om man sväljer direkt än om man ska gå iväg och spotta ut. Dessutom har jag hört att det ska vara nyttigt. Oskyldig Jag tycker det är praktiskt att svälja. Då gör man sig av med kladdet direkt, istället för att behöva spotta ut eller torka upp.

Jag har inget direkt emot att ta det i munnen och svälja i normala fall. Undantaget är ifall jag har ont i halsen eller har mått illa tidigare under dagen, då får vi göra på annat sätt.

• Anonym

Nope ... då är hela dagen förstörd, tack och lov förstår min man detta och föredrar att få spruta ner mina bröst :) Kalddigt men ok :)

• Anonym (Ire)

Tar i munnen och sväljer... Inga problem med det.. =)

• Anonym

Jag har aldrig riktigt fatatt varför man tar det i munnen och inte sväljer? Jag menar har de hamnat i munnen redan, så är ju allt redan förstört, då kan man ju  lika gärna själva det för att bli av med smaken fort.

• Anonym

Min sambos sperma (den enda jag smakat) Smakar vidrigt. konsistensen är hemsk, och smaken är hemsk. Och jag får ont i halsen i efterhand av det.

Jag svalde i början av vårat förhållande men sen slutade jag, har gjort det någon enstaka gång när han bett mig nu på senare år men jag har genast ångrat mig när jag kväljer upp det efteråt.

• Anonym (blääää)

spyr nästan bara av tanken.. Vidrigaste som finns.. Och det är MASSA kcal i det ;)
    Vidrigt och onormalt.
    Tur jag har en pojkvän som förstår det :) 

• Insatt

Jag är oerhört äckelmagad och kan kräkas bara av att tänka på saker jag tycker är äckligt. Sperma är en sån sak. Tar de INTE i munnen. Utför inte ens oralsex på min kille för hans försats smakar vidrigt, vet inte varör min tror att det är för att han röker mycket. Han är glad och nöjd med att komma i mi. Och tur det för jag kräks av kallnande sperma som rinner nedför koppenom den sprutats utanpå.

• Insatt
    Anonym skrev 2012-02-21 20:54:30 följande:
    Jag har aldrig riktigt fatatt varför man tar det i munnen och inte sväljer? Jag menar har de hamnat i munnen redan, så är ju allt redan förstört, då kan man ju  lika gärna själva det för att bli av med smaken fort.

Konsistensen kanske gör att man kräks? Att torka spyor i sängen är inte så hejsan hoppsan heller om det kan undvikas.
  • Anonym

ja det gör jag för att killen älskar det..........men tycker det är såå äckligt egentligen.....få en massa spermier som simmar i munnen och sen åker ner genom halsen ..... UÄÄHHH

• alice85

Jag brukade svälja, trodde att alla killar absolut föredrog det och även om jag tycker att det är lite äckligt så gjorde jag det gärna för att glädja min kille. Men sen så nämnde han att han absolut föredrar att spruta på mig, på brösten eller magen, och att han lät mig svälja för att han trodde att jag gick igång på det. Och visst kan det kännas extra intimt, men jag är glad att ha sa det för så mysigt tycker jag inte att det är.

Svar på tråden Tar du satsen i munnen?