• Elskling

Hej alla mammor :)

Hej! :) Födde min dotter nu den 24 januari och är själv 20 år!

Vore kul att komma i kontakt med någon i liknande ålder eller med barn i liknande ålder för att snacka om allt möjligt, men speciellt om våra små ;)

Bor i Stockholm så vore kul att även ta promenader och liknande nu när gravkilorna ska bort!! :)

• Svar på tråden Hej alla mammor :)
  • IsabellaP

Hej!
    Har inte hunnit bli mamma än men ska snittas på tisdag, så det är inte så långt kvar :)
    Är själv 22 år gammal, första barnet  :)

• Elskling
    IsabellaP skrev 2012-02-22 00:25:29 följande:
    Hej!
    Har inte hunnit bli mamma än men ska snittas på tisdag, så det är inte så långt kvar :)
    Är själv 22 år gammal, första barnet  :)
    åh grattis!!! :D nervöst? födde själv vaginalt och det var...hemskt :P 
  • Elskling
    MammaEmelie91 skrev 2012-02-22 01:37:47 följande:
    20år gammal och gravid med  tredje barnet. BF är 16 juli, de två andra är 4år och 1år =)

-
    mammatillebbaa.blogg.se 
    grattis till graviditeten :) 3 barnsmamma vid 20 års ålder???  vilken superkvinna! haha, e ju otroligt "jobbigt" med bara EN men samtidigt så underbart ;) så blir nog en till för mig om ett par år :p
  • IsabellaP
    Elskling skrev 2012-02-22 19:55:26 följande:
    åh grattis!!! :D nervöst? födde själv vaginalt och det var...hemskt :P 
    Tack tack! :) Jo, rätt så nervöst kan man säga :) Jag får ta smärtan i efterhand istället. Finns väl inget smärtfritt sätt att föda på :p Men de är proffs så det ska nog gå bra :) Oroar mig lite ändå för det kan ju dra igång när som helst i alla fall. Även om jag vid snittet kommer vara i v37+2. Dock föddes jag själv runt den tiden, och min lillasyster ännu tidigare, och det sägs ju vara genetiskt till en viss del :)

No pain, no gain. Tur att man är så nyfiken på vem det är som gömt sig där inne under den här tiden att man ser fram emot en operation i mitt fall. Känns inte helt normalt annars :p 
Svar på tråden Hej alla mammor :)