• bsm

Ni som varit tillsammans länge

Hejsan. ni som varit tillsammans länge: hur gör ni för att hålla glöden i förhållandet och ha spänningen kvar? hur gör ni för att fortfarande ha känslor kvar för den andra?? hur förändras förhållandet? gör ni aktiviteter tillsammans? har ni hemligheter för varaandra eller berättar ni allt om varandra?? överaskar ni varann?
    skriv gärna hur länge du varit tillsammans med din partner också :) 

• Svar på tråden Ni som varit tillsammans länge
  • Loppan8604

Hej!

Ja har varit tillsammans med min kille 1 8,5 år nu:) å vi har de hur bra som helst! Vi uppvaktar aldrig varandra utan tar dagen som den kommer. Ja e en planerare å han drar ner mej till jorden när de behövs.  Vi gör nästan allt tillsammans å har et väldigt ärligt förhållande. Men självklar har man några små hemlisar men inget alvarligt som man bara pratar med sina vänninor med.

Vi försöker att i alla fall 1 eller 2 dagar i veckan inte göra något utan bara ligga i soffan å hålla om varandra medan vi tittar på tv.

Tror också att vi hjälper varandra mycket. ex hämtar saker om den andra ber en å såna små snaker i vardagen. vi e bra på att pussas å kramas vilket leder till att man vill ha mer närhet å oftare.

De e nog mitt tipps:) 

• sallybuse

Vi har varit tillsammans i många herrans år.Nu i April har vi varit tillsammans i 34 år.Och jag tycker de känns som en hel evighet.Och allt funkar hur bra som helst.Allt bara går i sin vanliga takt.Lugnt och skönt.Vi har inga aktiviter tillsammans.Han åker gärna ut och vandrar i skogen eller till fjällen med sina arbetskamrater.Vi har ju också 3 barn som är stora nu.och 2 st undebara barnbarn som vi älskar över allt annat.Och vi sitter och håller handen när vi sitter och tittar på tv om kvällarna.Som sagt så älskar vi varann.

• Majsan70

Vi går in på vår 10 år i år och har det hur bra som helst. Vi är rädda om varandra o förgyller vardagen ofta, men vi är inte romantiska av oss eller kör med överraskningar o sånt.
    Vi gör massor tillsammans och vi skrattar tillsammans varje dag. Vi har inga hemligheter för varandra utan pratar om det mesta. Tillsammans är vi starka och är vi starka tillsammans blir kärleken stark.

• bsm

tack för alla tipsen. men delar ni även privat information med den andra, tex att ni berättar om antal sexualpartners för den andra eller behåller ni sådant för er själva?

Era förhållanden lät bra!:) Själv e jag tsms med min pojkvän, e ju bara 20år så vi har bara hunnit vara tsms i 2år men funderar  ibland på om det är bra att hålla vissa saker hemliga eller om man bör berätta allt.

• Majsan70
    bsm skrev 2012-02-23 00:29:42 följande:
    tack för alla tipsen. men delar ni även privat information med den andra, tex att ni berättar om antal sexualpartners för den andra eller behåller ni sådant för er själva?

Era förhållanden lät bra!:) Själv e jag tsms med min pojkvän, e ju bara 20år så vi har bara hunnit vara tsms i 2år men funderar  ibland på om det är bra att hålla vissa saker hemliga eller om man bör berätta allt.
    Vi vet allt om varandra! Inga som helst hemligheter. Vi hyser total tillit till varandra.
Svar på tråden Ni som varit tillsammans länge