• Khaleesi

Hoodies - Munkjackor

Vad har du för inställning till hoodies / huvtröjor / munkjackor?

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hoodies - Munkjackor
  • Shorona

Jag gillar dem. Har flera stycken. Men har bara modeller som är längre, slimma med dragkedja och högre i halsen.

• Ryggbiff klyftpotatis bearnaise

Alternativ ett.

• Khaleesi
    Ryggbiff klyftpotatis bearnaise skrev 2012-02-22 11:37:38 följande:
    Alternativ ett.
    Fattar du hur hungrig man blir av ditt nick!
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Vanilla ice queen

Helt ok! Blev alternativ två. Gillar de från märket WESC och har några stycken Sköna, varma och snygga i rätt samanhang.

• Ryggbiff klyftpotatis bearnaise
    Khaleesi skrev 2012-02-22 11:39:05 följande:
    Fattar du hur hungrig man blir av ditt nick!
    Bra!
  • YokohamaNr2

Har väldigt svårt med munktröjor alltså utan blixtlås, men vissa med blixtlås kan vara ok! inget jag skulle gå ut med men att ha hemma och mysa med.

Min man och barn är dock stora munkjackanvändare

• Anova

De är inte speciellt snygga, men attans så sköna. Jag har ett gäng som jag har hemma och går och skrotar i. Det finns några få som jag har ute bland folk.

• VilligaVera

Skitfult men förbannat bekvämt.
    Har min mjuka och sköna Brynäs hoodie och ett par från Arrak outdoor.
    Är för fula för att vistas bland folk med så det blir enbart när jag tränar hund de används. 

• EllanEriksson

Jag använder JÄMT hoodies ^^ ....enda gången är väl på riktiga högtider/fester... Fast då händer det också att jag har nått liknande x)

När jag började skapa min egna stil blev sjalar och hoodies en viktig del i den :)

• Tashie

Använder dessa 24/7, i alla fall på vardagarna.

Hum hum från Humlegården, det är så det är mellan blad och gräs.
  • Kimona

Finns många olika varianter av hoodies, men jag älskar dom och tycker det är snyggt

• Khaleesi

Själv tycker jag att det är obekvämt med huvan som hänger på ryggen utom i de fall när man är riktigt frusen och drar upp den över skallen. Och de flesta är fula. Men som mysplagg är de rätt OK ibland.

• SHAKAWKAW

Det finns inget skönare än en rejäl hoodie och ett par lösa harembyxpor. INGET!

Svar på tråden Hoodies - Munkjackor