Vart får jag tag på billiga flygstolar till Thailand?
Vill åka i februari och jag har min då 17 månaders flicka med mig.
Vill åka i februari och jag har min då 17 månaders flicka med mig.
svårt att hitta några billiga just nu, men kolla sista minuten flygstolar med charter researangörerna..
Malmö-Bankok enl. Kelkoo.. billigaste stolen, 19133 i dagsläget
Köpenhamn-Bankok enl. kelko... billigaste stolen 13573
Kolla själv eftersom du har datumen när du vill åka, Jag tog utresa den 5/2 och hem den 23/2 så priserna är ju utifrån det.
www.kelkoo.se
onödigt att betala så mycket, sista minuten är billigare (fast de oxå är dyra nu) om man bokar en sista minuten bara flyg sthlm- bangkok (eller phuket) i februari så kan du redan boka för runt 6000,--7000,-
dessutom är inte barn under 2 år gratis (el 200,-) i charterplanen ? eller gäller det enbart om man har boende oxå ? reguljärt betalar de i allafall 10 % av vuxnas pris
19133 för flygstolar...????Öhhhhh svindyrt ju....barn under 2 betalar ju inte mycket...vi gav 650 kr för Tindra i feb förrra året...u när vi åker den 24/2 går hennes biljett på 4500 kr..
www.travellink.se har billiga paketresor till Phuket nu. 9717:- från Stockholm. Då ingår alltså flygstol,skatter och hotell i en vecka.
Tack för alla tips!!!
När vi letade resor förra året var www.easyt.se och www.flygstolen.se billigast!