• nettanspettan74

    Föräldraledig i Stenkullen under 2012

    Hej! Glad
    Jag heter Janette och är 37 år. Jag och min sambo flyttade till Stenkullen, i sept 2011. Vi fick vårt första barn, en liten Irma, i mitten av januari och eftersom vi är nyinflyttade skulle det vara jättekul att komma i kontakt med andra föräldralediga för promenader, fika, utflykter mm. Naturligtvis är f-lediga i Lerum och Floda lika intressant Glad!

    Tips på aktiviteter för föräldralediga i området är också av intresse.

    /Janette 

  • Svar på tråden Föräldraledig i Stenkullen under 2012
  • darkwell82

    Hej, Jag heter Marie och bor i Ölslanda, i Stenkullen. Jag e 30 år och hemma på heltid med Robin 4 år och Anton som föddes 10 dec förra året. Vi brukar tillbringa mycket tid på Öppna förskolan i Gråbo, ett tips. Annars tar jag gärna en fika någon dag om det låter intressant. Var i Stenkullen bor ni?

  • nettanspettan74

    Hej Marie!
    Ursäkta att jag inte svarat dig. Vi har besök och tiden går då om möjligt ändå fortare :).
    Vi bor i Slätthult. Inte allra längst bort utan bara in bit upp. Men jag har börjat förlänga promenaderna ner till byn :). Den här veckan är det lite fullt men nästa vecka skulle jag gärna mötas upp. Hur är det, det finns inget kafé här i Stenkullen va?

    /Janette 

  • nettanspettan74

    Hej igen!

    Nu är det lite lugnare här och jag skulle gärna mötas upp för en promenad eller en fika. Vi brukar vara ute och promenera på eftermiddagen, från 12-13 och framåt. Vad har ni för tider? :)
    Imorgon onsdag eller fredag?

    /Janette 

  • darkwell82

    Du kan väl lämna ditt nummer i min inbox, så att du inte hade någon. Kanske ska vänta tills nästa vecka, då det förhoppningsvis är snöfritt.

  • gummilea

    Hej,

    Är gravid i vecka 24 med tvillingar, första barnen. Bor i Stenkullen, i radhus på Flintakroken.
    BF 3/9 så jag träffas gärna framåt hösten :)

Svar på tråden Föräldraledig i Stenkullen under 2012