• Heroa

Fitness fighten??

Hörde om nåt som heter fitness fighten, har du testat? Googla om du vill läsa mer. Funderar på att testa! Om du varit med, hur var det? Såg massa bilder och det verkar bli ordentliga resultat! Man ska ju träna varje dag och äta en strikt kost. Jag tänker mig dock att det ett träningstillfälle kan vara promenad. Kollar man bilderna är det ju inte bara redan vältränade som testat programmet.

• Svar på tråden Fitness fighten??
  • Jamieolivia

Jag är med just nu och det känns riktigt bra! Att följa programmet är superviktigt, så promenader funkar inte bara :) (fast nån gång går ju bra!)...
    Kosten är också strikt, och den funkar. Jag kan varmt rekommendera...vi får se mina resultat i slutet av denna månad...hoppas att det gett lite. Känns så! 

• Heroa

Kul! Hur har det gått då, dela gärna med dig av dina resultat Skrattande Men vad är det för träning man gör? Jag hoppades att 1 tim om dagen inte innebär 1 timmes styrke/konditionsträning. Jag kör friskis o svettis jympa 3ggr i veckan och några promenader orkar man ju utöver det, men ett medelpass om dagen orkar jag ju inte. är det inte bra o vila? Tell me more! Tack o lycka till med resultaten!

Svar på tråden Fitness fighten??