Min son vill inte träffa mig!
Jag och mina barns pappa är separerade och har barnen vv...vi har haft en väldigt dålig relation när vi bodde tillsammans. Han var väldigt elak mot mig och gjorde mycket dumma saker mot mig. Soc blev inblandade och krävde att jag var tvungen att lämna mina barns pappa om jag ville behålla mina barn annars skulle dom "ta barnen" tills min situation hade löst sig...jag valde att separera..mina barns pappa svor på att han skulle hämnas på ngt sätt...vilket han nu verkar ha börjat med. Min son som är 14 år vill inte träffa mig eller bo hos mig vv längre pga att han tycker att jag är dum i huvudet??? det har inte hänt ngt här hemma som skulle kunna få honom att tycka det...men han har i alla fall flyttat till sin pappa. Han har ADHD och har nyligen gjort ett test där det visar att han tänker och resonerar som en 9 åring...vilket gör att han resonerar ganska omoget för att vara 14 år. Jag och hans pappa var på Prima idag och jag känner inte att jag får ngt stöd av dom alls när det gäller att hantera situationen med vår son...dom vet iofs inte vad som hänt mellan mig och exet.
vet inte hur jag ska hantera situationen eller vad jag ska göra för att få träffa min son...hans pappa pratar så mycket skit om mig inför honom och det säger han själv till mig att pappa tycker si pappa tycker så...
känner mig enormt maktlös och förtvivlad...vågar inte göra så mycket...är rädd för mitt ex och på vilket sätt han kommer hämnas...:(