• Lillsolan

Uppkörning i morgon

Hej!
    Jag ska köra upp i morgon och känner mig pepp men samtidigt lite nervös. Det här med säkerhetskontrollen är något jag är lite extra nervös för då det känns som jag kommer glömma bort vissa saker,, Ge mig era bästa tips och vad fick ni göra för säkerhetskontroll, inre/yttre?

Tack :)

• Svar på tråden Uppkörning i morgon
  • LinnéaHammar

Åhhhh vad kul!
    Jag gjorde min uppkörning för typ 2,5 år sen.
    Han som jag skulle köra upp med var sjuk, så jag fick köra upp med en vikarie från en annan stad.
    Fick göra BÅDE inre och yttre säkerhetskontroll, jag var skitnervös. Höll på att glömma kolla däcken, men det gick bra!

Han var iaf supertrevlig, och jag klarade uppkörningen. Fick köra inne i stan (Umeå), på landsväg, på E4:an, i parkeringshus, omkörning av lastbil, start i backe, back runt gatuhörn, fickparkera och fler saker.
    Men känslan när jag klarat det var underbart...

Lycka till, det kommer säkert gå jättebra! 

• Lillsolan

Tack , jag hoppas det går vägen, skulle egentigen kört upp för 2 veckor sen men blev sjuk så nu är jag pepp.. Kommer köra upp i sollentuna, Stockholm

• AA2012

Vad spännande......försök att slappna av, ja jag vet det är lättare sagt än gjort, minns hur nervös jag var när jag skulle köra upp men det gick vägen. Gjorde ett fel på uppkörningen, jag trodde helt klart att jag skulle kuggas men det gick bra och jag fick mitt körkort, en helt underbar känsla Cool

Önskar dej stort LYCKA TILL Skrattande 

• Lillsolan
    AA2012 skrev 2012-02-22 16:37:53 följande:
    Vad spännande......försök att slappna av, ja jag vet det är lättare sagt än gjort, minns hur nervös jag var när jag skulle köra upp men det gick vägen. Gjorde ett fel på uppkörningen, jag trodde helt klart att jag skulle kuggas men det gick bra och jag fick mitt körkort, en helt underbar känsla Cool

Önskar dej stort LYCKA TILL Skrattande 
    Vad gjorde du för fel om du kommer ihåg? och TACK :)
  • Galbavy

åh lycka till! :) klarade min uppkörning för snart 4 månader sen .:)

hade inre kontroll, bara plugga som tusan på det man ska ha genomgång på, vi fick ett papper där det stod vad man gör på inre och yttre kontroll, gick igenom dom tills jag utantill kunde ordningen på pappret. :) inte för att det har någon betydelse vilken ordning men då bockar man av i huvudet efter hand om du förstår hur jag menar. :)

Lycka till och kör försiktigt. :)   

Svar på tråden Uppkörning i morgon