• Anonym (Penis)

Spray för penis

har nån använt sig av spray för penis så man inte ska komma så snabbt

sån här  undrar om denna efekt överförs på tjejen så att hon känner mindre? 

• Svar på tråden Spray för penis
  • Anonym

Jag och min man har använt spray, till slut slängde vi den eftersom båda blev bedövade typ och det tog lång tid för båda att komma. Så köp inte ens, ingen ide med spray :)

• Anonym (Behöver ej)

Det finns också kondomer med bedövningseffekt, de påverkar troligen inte tjejen. Jag köpte sådana av misstag en gång. Jag har svårt att komma annars också, och då blev det helt omöjligt. Jag förstod inte först vad som hade hänt, men sen upptäckte jag vad det var för kondomer jag hade.

• Tom Bo

Ett billigare alternativ är att köpa Xylocain-salva på apoteket. Använd den för att smörja in ollonet, vänta 5-10 minuter till det känns lagom bedövat. Bedövningen sitter i ungefär 30 minuter.
    Det är en god idé att använda kondom så att inte även hon blir bedövad.

• Anonym (Macke)

För mig funkar det bra med sprayen; från det man sprayat i badrummet till dess penis ska in så brukar det ju ha gått iallafall en 10-15 minuter och då ska sprayen ha hunnit "sjunka in" i huden.

Min fru stönar och gnyr mer än någonsin när jag använt sprayen (och kan hålla ut betydligt längre), så att hon skulle bli bedövad håller jag för högst osannolikt. (Hon är inte den som skådespelar; när hon inte njuter eller är när hon är missnöjd så ligger hon nämligen som en död sill i sängen...)

Jag är alltså mycket nöjd med sprayen och rekommenderar den varmt. Däremot har Xylocain-salva INTE fungerat särskilt bra för mig.

• Anonym (vem behöver?)

självkänsla boys! här behövs ingen spray/piller/whatever, det som behövs är tro på dig själv och din förmåga, sen är alltid ett knep att när man känner att "erektionstrappan" börjar komma högre och högre upp så finns det ett par möjligheter; dra ut och reta henne lite med den, lägg er i en 69a eller kanske den ene först sen den andre så man fortfarande har det skönt men inte FÖR skönt, eller personliga favoriten, dra ut sen dyk ner och slicka för glatta livet ;)
    det sista uppskattar i allafall min tjej! EXTREMT mycket! :>

happy humpin'! 

• Anonym (Macke)
    Anonym (vem behöver?) skrev 2012-02-24 02:40:14 följande:
    självkänsla boys! här behövs ingen spray/piller/whatever, det som behövs är tro på dig själv och din förmåga, sen är alltid ett knep att när man känner att "erektionstrappan" börjar komma högre och högre upp så finns det ett par möjligheter; dra ut och reta henne lite med den, lägg er i en 69a eller kanske den ene först sen den andre så man fortfarande har det skönt men inte FÖR skönt, eller personliga favoriten, dra ut sen dyk ner och slicka för glatta livet ;)
    det sista uppskattar i allafall min tjej! EXTREMT mycket! :>

happy humpin'! 
    Kul för dig att det funkar att dra ur / byta ställning etc. Min fru behöver däremot konstant stimulans under 10-15 minuter i missionären för att kunna få orgasm, och de sista minuterna ska det köras hårt och ganska snabbt. Skulle jag byta ställning i det läget eller börja slicka istället, så vore det INTE uppskattat.

Tack annars för din positiva inställning, som jag gillar!
  • dilan

Hej
    var vänlig och skriv namnet på speyen som du tycker att ha varit  bra för dig..
    Hälsningen..
    tack

• Anonym (Max)

Jag använder sprayen och även min fru har stor glädje av den. Har även introducerat mina närmaste vänner med lyckat resultat.

Min fru blir inte bedövad av den i underlivet. Första gången så trodde jag att man kunde tvätta av den efter en halvtimme eller nåt så att man även kunde utföra oralsex. Den verkar tränga in i huden och effekten sitter i och överförs oralt vilket kan jämföras med ett kortare besök hos tandläkaren. Sprayen heter Stud 100 och kan köpas på diverse svenska hemsidor och ligger prismässigt på 199-299 sek om jag inte minns fel. Jag köper via e-bay och då får jag hem den för mellan 79-99 sek per flaska.

• Anonym (D'archangel)
    Anonym (Behöver ej) skrev 2012-02-23 11:38:32 följande:

Det finns också kondomer med bedövningseffekt, de påverkar troligen inte tjejen. Jag köpte sådana av misstag en gång. Jag har svårt att komma annars också, och då blev det helt omöjligt. Jag förstod inte först vad som hade hänt, men sen upptäckte jag vad det var för kondomer jag hade.

Bedövningskobdomen? Låter som ett brutalt skämt.
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (Macke) skrev 2012-02-24 09:04:32 följande:
    Kul för dig att det funkar att dra ur / byta ställning etc. Min fru behöver däremot konstant stimulans under 10-15 minuter i missionären för att kunna få orgasm, och de sista minuterna ska det köras hårt och ganska snabbt. Skulle jag byta ställning i det läget eller börja slicka istället, så vore det INTE uppskattat.

Tack annars för din positiva inställning, som jag gillar!
    Kvinnor är olika men min flickvän är likadan. Att dra ur / byta ställning och liknade fungerar inte utan det är långa samlag i samma ställning som gäller och det skall vara hårt men inte för snabbt mot slutet om det skall vara möjligt att komma till orgasm genom vanligt samlag. Kan helt klart se en nytta med spray för killar i liknande situationer som har svårt att hålla igen. För min del är det inget problem då mitt ollon är rätt okänslig på grund av att jag är omskuren av medicinska skäl och jag har genom flitigt övande lärt mig att kontrollera utlösningen.
  • Anonym (Nä)

Bedövningsspray på penis?! Men herregud... Vilken idioti! Kanske dags att inse att långdragna ut-och-in-knull inte är så skoj varken för män eller kvinnor?
    Sluta titta på mainstream-porr och praktisera sex på ett sätt som tillfredsställer båda parter - på riktigt!
    Flört

• Anonym (Swinger)
    Anonym (Nä) skrev 2016-09-06 11:07:35 följande:

Bedövningsspray på penis?! Men herregud... Vilken idioti! Kanske dags att inse att långdragna ut-och-in-knull inte är så skoj varken för män eller kvinnor?

Sluta titta på mainstream-porr och praktisera sex på ett sätt som tillfredsställer båda parter - på riktigt!

Om vi nu skall sjunka till att kalla varandra för idioter så tycker nog jag att man är en riktig idiot om man inte inser att vi är individer och fungerar olika. Tror att jag har bra mycket bätte koll på hur min flickvän fungerar än vad du har.
Svar på tråden Spray för penis