Spray för penis
har nån använt sig av spray för penis så man inte ska komma så snabbt
sån här undrar om denna efekt överförs på tjejen så att hon känner mindre?
har nån använt sig av spray för penis så man inte ska komma så snabbt
sån här undrar om denna efekt överförs på tjejen så att hon känner mindre?
Jag och min man har använt spray, till slut slängde vi den eftersom båda blev bedövade typ och det tog lång tid för båda att komma. Så köp inte ens, ingen ide med spray :)
Det finns också kondomer med bedövningseffekt, de påverkar troligen inte tjejen. Jag köpte sådana av misstag en gång. Jag har svårt att komma annars också, och då blev det helt omöjligt. Jag förstod inte först vad som hade hänt, men sen upptäckte jag vad det var för kondomer jag hade.
Ett billigare alternativ är att köpa Xylocain-salva på apoteket. Använd den för att smörja in ollonet, vänta 5-10 minuter till det känns lagom bedövat. Bedövningen sitter i ungefär 30 minuter.
Det är en god idé att använda kondom så att inte även hon blir bedövad.
För mig funkar det bra med sprayen; från det man sprayat i badrummet till dess penis ska in så brukar det ju ha gått iallafall en 10-15 minuter och då ska sprayen ha hunnit "sjunka in" i huden.
Min fru stönar och gnyr mer än någonsin när jag använt sprayen (och kan hålla ut betydligt längre), så att hon skulle bli bedövad håller jag för högst osannolikt. (Hon är inte den som skådespelar; när hon inte njuter eller är när hon är missnöjd så ligger hon nämligen som en död sill i sängen...)
Jag är alltså mycket nöjd med sprayen och rekommenderar den varmt. Däremot har Xylocain-salva INTE fungerat särskilt bra för mig.
självkänsla boys! här behövs ingen spray/piller/whatever, det som behövs är tro på dig själv och din förmåga, sen är alltid ett knep att när man känner att "erektionstrappan" börjar komma högre och högre upp så finns det ett par möjligheter; dra ut och reta henne lite med den, lägg er i en 69a eller kanske den ene först sen den andre så man fortfarande har det skönt men inte FÖR skönt, eller personliga favoriten, dra ut sen dyk ner och slicka för glatta livet ;)
det sista uppskattar i allafall min tjej! EXTREMT mycket! :>
happy humpin'!
Hej
var vänlig och skriv namnet på speyen som du tycker att ha varit bra för dig..
Hälsningen..
tack
Jag använder sprayen och även min fru har stor glädje av den. Har även introducerat mina närmaste vänner med lyckat resultat.
Min fru blir inte bedövad av den i underlivet. Första gången så trodde jag att man kunde tvätta av den efter en halvtimme eller nåt så att man även kunde utföra oralsex. Den verkar tränga in i huden och effekten sitter i och överförs oralt vilket kan jämföras med ett kortare besök hos tandläkaren. Sprayen heter Stud 100 och kan köpas på diverse svenska hemsidor och ligger prismässigt på 199-299 sek om jag inte minns fel. Jag köper via e-bay och då får jag hem den för mellan 79-99 sek per flaska.
Det finns också kondomer med bedövningseffekt, de påverkar troligen inte tjejen. Jag köpte sådana av misstag en gång. Jag har svårt att komma annars också, och då blev det helt omöjligt. Jag förstod inte först vad som hade hänt, men sen upptäckte jag vad det var för kondomer jag hade.
Xylocain fungerar bra. Detta är en verklig nätet licensierade apotek de inte kräver en tidigare recept för köpa Xylocain (endast en konsultation nätet ) www.dokteronline.com/se/xylocain/3235/
Bedövningsspray på penis?! Men herregud... Vilken idioti! Kanske dags att inse att långdragna ut-och-in-knull inte är så skoj varken för män eller kvinnor?
Sluta titta på mainstream-porr och praktisera sex på ett sätt som tillfredsställer båda parter - på riktigt!
Bedövningsspray på penis?! Men herregud... Vilken idioti! Kanske dags att inse att långdragna ut-och-in-knull inte är så skoj varken för män eller kvinnor?
Sluta titta på mainstream-porr och praktisera sex på ett sätt som tillfredsställer båda parter - på riktigt!
Den här från Pjur har både jag o mina kompisar använt i många år. Funkar bra för oss ialllafall...https://www.mshop.se/apotek/lustokande-och-fordojande/fordrojande/pjur-superhero-spray
vi har testat denna flera gånger och är jätte nöjda, även tjejen tycker att den känns skön för att den har en svalkande känsla www.vuxensaker.se/pjur-superhero-strong-20ml
Hej! Jag beställer droger på medicineronline.net/ ibland. Glad att hjälpa till.