Har någon rest med Nazar Nordic?
Vart reste ni och var ni nöjda?
Vart reste ni och var ni nöjda?
Jag har rest med dem 3 gånger. alla till Turkiet och har varit jätte nöjd alla gånger :)
Alltså vilka ställen i turkiet?
Till alanya alla gånger. År 08, 09 och 10. Två av hotellen finns inte kvar bland utbudet längre har jag sett. Vi har bott på lite mindre stads hotell inget av dom stora familjehotellen som ligger utanför stan. De två sista gångerna med all inclusive jätte bra mat har det varit. Och det är jättelätt att få tag i nazars personal om det händer något. Har varit på några av deras utflykter också jätte bra.
Är det mycket svensk personal? Bra flygningar?
Det är ju nordisk personal. Fast är det någon från Finland så är alltid en svensk eller norsk med också, på t.ex utflykterna.
Flygningarna är som alla andra charter bolag tycker jag, kan inte säga att jag märkt någon skillnad. Brukar vara bra flygtider också.
Tack för svar! Någon mer??
Jag var i Turkiet i maj förra året med min mamma. Vi var i Antalya, eller rättare sagt Lara och bodde på IC Green Palace. En underbar resa och suveränt hotell och svingod mat. Vår guide var svensk.
Låter bra!
Har bokat till side nu 5 stjärnigt hotell med all inclusive! Hoppas att det blir bra!
vi åkte med dom till pegasos world för tre årsen o ska boka till hösten nu igen =)
fantstiskt hotell, våran bästa semester nånsin!! =)
..vi längtar tillbaka till maten oxå =)
åkte på en likvärdig resa med ving, även dåp till side förra hösten o hur fantstiskt även det hotellet var så VAR faktiskt resan med nazar bättre =)
Låter super! Det är pegasus vi ska till!! så vi kommer inte ångra oss tror du? Va maten bra?
Ja, du skrev ju att maten va bra.. Men mycket att välja på o så?
Någon mer som rest med Nazar?