• lykantrophona

Pet play (djurrollspel)

Vilka andra här tänder på tanken med djurrollspel i sexuella sammanhang? Typ att den ena personen är husdjur åt den andra, exempelvis.

Jag älskar det! Tur att jag har en pojkvän som har liknande intresse. Men jag vet att vissa rynkat på ögonbrynen, när jag som förspel velat ha klappar på huvudet och "duktig vovve" istället för hångel.

• Svar på tråden Pet play (djurrollspel)
  • Anonym

Jag är gärna en kattunga som får kel och blir klappad under hakan. Kan börja spinna då.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • PrimitivMan

Inget jag fantiserat om eller känner att jag tänder på. Men jag skulle nog vara med på det om ens partner hade önskat det. Möjligt man skulle tända på det när man väl ger sig in i det. Har hänt förut att jag tänt på saker jag känt mig tveksam till.

Tidelag (om än spelad)  känns inte så där lockande. Fast det är klart. Sätta på "vovven" halsband och koppel och låta henne gå fot kan säkert fungera .

Is sex dirty? Only if it's done right
  • lykantrophona
    PrimitivMan skrev 2012-02-23 17:15:32 följande:
    Tidelag (om än spelad)  känns inte så där lockande. Fast det är klart. Sätta på "vovven" halsband och koppel och låta henne gå fot kan säkert fungera .
    Ja, petplay är populärt inom BDSM-kretsar, just på grund av möjligheten att äga och träna en annan person. Lägg sedan till tillbehör som koppel, ridpiskor, masker...

Själv står jag med en fot i det, men en fot utanför. Jag vill ha leken så realistisk som möjligt, så jag förstår mig inte på folk som exempelvis piskar sina "hundar", för det är inget jag tycker är OK att göra med en riktig hund. Samtidigt är det hett att bli tränad och kopplad. Jag har även haft min pojkvän som mitt husdjur, men där har det varit mer mys med att klappa och klia honom. Jättegulligt!
  • Anonym (vandrande pinne)

Oja , min sambo och jag älskar att spela vandrande pinnar när vi ska knulla... men tyvärr har ingen av oss lyckats komma än... sen blir man så stel av att stå stilla i ett par timmar... men vi jobbar på det.

• Etrangere

Grisstia är inte att tänka på?

• Etrangere
    lykantrophona skrev 2012-02-23 18:14:44 följande:
    jag har hört om vissa som rollspelar grisar. Det finns t o m buttpluggs med grissvans. Själv har jag ingen erfarenhet av det.
    Fast jag kan erbjuda en hel ladugård.
Svar på tråden Pet play (djurrollspel)