• glad i livet

Vad är en avsugning?

Efter att ha läst de senaste trådarna om avsugningar så funderar jag på om alla pratar om samma sak.
    Hur definierar ni en avsugning?

Själv definierar jag så här:
    Oralsex är sex där man har kön -mun kontakt.
    Avsugning är sex där man suger på killens kön så han får utlösning.

Fattar inte hur man kan ge en avsugning till förspel, får männen erektion och vill ha sex så snabbt efter att ha sprutat? Eller är det något jag inte fattat....

• Svar på tråden Vad är en avsugning?
  • Anonym (???)

Jag vet inte vad en avsugning är, jag har aldrig sugit av någon.

• Jonatan01

En avsugning är när det går för killen, sex kan det väl bli med om man väntar en stund.

• Anonym
    glad i livet skrev 2012-02-23 16:35:28 följande:
    Efter att ha läst de senaste trådarna om avsugningar så funderar jag på om alla pratar om samma sak.

Fattar inte hur man kan ge en avsugning till förspel, får männen erektion och vill ha sex så snabbt efter att ha sprutat? Eller är det något jag inte fattat....
    Man kan såklart suga av en kille utan att han får utlösning, och på så vis även ha sex. Alltså kan man har avsugningen som förspel.
  • N3NN3

Om jag skulle suga min kille innan samlag så kallar jag det endast för att suga. Suger jag av honom då kallar jag det för en avsugning eller att jag just suger av honom (då får han utlösning )

• Anonym (korkboll)
    Anonym skrev 2012-02-23 16:57:47 följande:
    Man kan såklart suga av en kille utan att han får utlösning, och på så vis även ha sex. Alltså kan man har avsugningen som förspel.
    Nej, man kan inte suga AV en kille utan att han får utlösning. Då suger man bara, alt har oralsex. Säger man oralsex kan det innebära bägge delarna, dvs både utan och med utlösning.

En avsugning= slut med sprut.
  • NHult
    glad i livet skrev 2012-02-23 16:35:28 följande:

Så är det, det känns som om du har full koll :)
Svar på tråden Vad är en avsugning?