• Anonym (tråkig?)

tråkigt förspel o för lite initiativ

ja..hur ska vi göra för att liva upp stämmninen lite? asså sambon o jag har varit ihop i många år men nu det sista så har jag tappat lusten emr för att förspelet är såå himla tråkigt o exakt samma varje gång.
    han tar inte initiativ fastän jag ahr get tolika förslag på vad jag tycker är skönt så nu har jag ist blivit hämmad o jag har alltid gillat att krydda upp det hela lite, lite kinky men med en passiv kille så är det inte så lätt. hur ska jag få igång honom mer o så jag kan få tilllbaka lusten att sj ta mer initativ?

känner mig så hämmad nu förtiden o förspelet är såå tråkigt. sexet i sig är suveränt men enformigt. igentligen samma där..snälla ni tips o ideér önskas!!! 

jag vet att allt inte beror på honom utan har sj blivit lite passiv men så kan det tyvärr bli när man har varit ihop så länge o har abrn tillsammans  

• Svar på tråden tråkigt förspel o för lite initiativ
  • Anonym (tråkig?)

hallååå ingen?

• teknikfreak

Nej, har egentligen inga tips att komma med... Men du säger att du sagt till honom vad du tänder på, har du visat också? Du kan också prova att smeka och hetsa upp honom när ni absolut inte kan ha sex, i affären, köket när ni har gäster, etc, så han är rejält på. När ni till slut kan ha sex är du naken men insmord med chokladSås eller liknande där du vill ha extra fokus? Äh, jag vet inte, har varit i samma sits och lyckades inte lösa det...

• Anonym (tråkig?)
    teknikfreak skrev 2012-02-25 11:04:45 följande:
    Nej, har egentligen inga tips att komma med... Men du säger att du sagt till honom vad du tänder på, har du visat också? Du kan också prova att smeka och hetsa upp honom när ni absolut inte kan ha sex, i affären, köket när ni har gäster, etc, så han är rejält på. När ni till slut kan ha sex är du naken men insmord med chokladSås eller liknande där du vill ha extra fokus? Äh, jag vet inte, har varit i samma sits och lyckades inte lösa det...

jo jag har allt sagt till honom vad jag tänder på o visar hur han ska ta på mig för att jag ska bli upphetsad. har även påpekat att det hade uppskattats om han hade visat intresse under dagen med smek, kyssar o så, så man längat till sängen på kvällen men när man sj försker reta honom lite blir han bara avvisande :S
Svar på tråden tråkigt förspel o för lite initiativ