• Vanillabebis

Butiker som säljer barnvagnar i Göteborg???

Jag söker precis som jag skrev i rubriken efter butiker i GÖteborg som säljer barnvagnar av alla olika märken... undrar också om det är någon som har en trehjulig liggvagn/sittvagn (ingen joggingvagn alltså)?? Det är nämligen så att den kära pappan har fått för sig att han vill ha en trehjulig vagn och jag vill ha en fyrhjulig... Undrar lite om det finns några snygga trehjulingar och om de är något bra (har ju hört om tipprisken och så)... vill gärna hör allt och lite till om vagnar och var man kan köpa dem (måste se dem i verkligheten innan jag köper dem)... är själv intresserad av Knorr Nizza Classico...

• Svar på tråden Butiker som säljer barnvagnar i Göteborg???
  • Linnpinn

Vid Sandarna har jag sett skyltar till ett ställe som heter barnvagnsfabriken, tror jag. Har inte varit där själv men dom har en hemsida. Sen på backaplan finns det två bebisbutiker med olika sorters vagnar.
    Vi har köpt vår vagn på en affär som heter Mybaby och ligger i Torslanda. Inte så jättestor butik men jag vet att dom säljer Knorr-vagnar där.

• AMA68

Varför kollar du inte Gula sidorna?

Annars har du två stora ute vid Backaplan (en i B&W-huset och en i Backa 3), Storken i Linné, nån vid Marklandsgatan + en hel hög med andra.

Själv köpte vi vår MODI-vagn i Sisjön på vagnen.com
    Finns inte som trehjuling dock.

• Viv

Storken heter en jättevälsorterad affär på en tvärgata till Linnegatan en bit upp ungefär vid Bitter tror jag.

• Vanillabebis

AMA68 - tack för tipset

Tack alla som svarar

Snart ska iv ut på baranvagsnjakt ;-D

Svar på tråden Butiker som säljer barnvagnar i Göteborg???