• Anonym

Mörka ringar under ögonen

Shit.Inte bra för en hypokondriker att läsa på nätet

"Har man inte haft mörka ringar tidigare och plötsligt får svåra problem med det kan det vara ett tecken på sjukdom (som till exempel blodsjukdom eller nedsatt leverfunktion) och då bör man uppsöka läkare."

herregud vad rädd jag blir nu! Jag hade inte problem med mina mörka ringar för ca 5 år sen men har det nu!!!!
    Vad betyder det? hjälp

• Svar på tråden Mörka ringar under ögonen
  • Anonym

inget stöd?

• Anonym

Att du blivit äldre, tröttare eller inte tänkt på det förut.

• Anonym

Jag ser på foton att jag inte haft det förut.
    Iof har jag såklart blivit äldre. Fått två till barn...
    Va fan ska dom skriva sån skrämseltext för

• Anonym

jag har sista halvåret fått lite mer mörkt under ögonen men tror det har med dålig sömn att göra för min del. Kan ju vara ålder också.

Är det nåt i ditt liv som förändrats under den tiden du skriver om?

• Anonym

Kan även vara vitaminbrist och dålig cirkulation

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-24 10:41:19 följande:
    Kan även vara vitaminbrist och dålig cirkulation
    jaså
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-24 10:34:50 följande:
    Jag ser på foton att jag inte haft det förut.
    Iof har jag såklart blivit äldre. Fått två till barn...
    Va fan ska dom skriva sån skrämseltext för
    2 barn....mmmm...say no moore
  • Anonym

tror du att dfet är det?

• Autumnbeauty

blvit äldre? Rökare? dålig sömn? Själv är jag småbarnsförälder och mina ringar är inte att leka med! Haha, men det finns ju booot, så ingen mening att titta för mycket i spegeln och oroa sig!

Jag kör dagligen "concealer" och visar mig inte utanför dörren utan den! Men med den: Min hud blir som en nyponros!

• Anonym
    Autumnbeauty skrev 2012-02-24 13:08:38 följande:
    blvit äldre? Rökare? dålig sömn? Själv är jag småbarnsförälder och mina ringar är inte att leka med! Haha, men det finns ju booot, så ingen mening att titta för mycket i spegeln och oroa sig!

Jag kör dagligen "concealer" och visar mig inte utanför dörren utan den! Men med den: Min hud blir som en nyponros!
    Vilken har du då?
  • Autumnbeauty
    Anonym skrev 2012-02-24 13:22:28 följande:
    Vilken har du då?
    Jag brukar köra med den ljusaste från märket Dr Hauschka (finns på naturapoteket), men annars funkar nog vilket märkes concealer som helst. De är skitbra idag, täcker ALLT och man ser pigg och fräsch ut! Det används av många. Det var lite så jag själv panikade för några år sedan. Tyckte alla andra såg så fina och fräscha ut under ögonen, medan jag själv såg sjuk ut med mörka ringar. Sen fick jag höra att de flesta använder sig av sån (eller snarare, det är väldigt vanligt iallafall). Testa, och du kommer att må bättre av att se dig själv i spegeln!
  • Anonym

Testa och ta vitamin ett tag och ut och rör på dig så lär det vara borta om några månader

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-24 16:43:37 följande:
    Testa och ta vitamin ett tag och ut och rör på dig så lär det vara borta om några månader
    vad för vitamin?
  • Anonym

Ja jag vet inte vad för brist du har när jag inte tagit prover på dig men börja med nån multivitamin och är det ingen förbättring om 8v så kolla upp på vc så de får ta lite prover

Svar på tråden Mörka ringar under ögonen