• Vitsippa80

Ni som beställt barnvagn från Polen - hur gjorde ni?

Hoppas att någon kan svara på detta... Vi har tänkt att beställa vår barnvagn från en polsk webbutik. Ni som har gjort det tidigare, hur har ni gjort? Har ni beställt direkt i webshopen eller mailat butiken er beställning? Hur har ni betalat? Har allt fungerat smidigt?

• Svar på tråden Ni som beställt barnvagn från Polen - hur gjorde ni?
  • Sebsus

Hej

Vi har precis beställt våran barnvagn från Polen. En Tako Warrior GT. Först försökte vi beställa genom webb shoppen men det gick inte så vi mejlade dom, fanns kontakta oss på sidan, då svarade han typ direkt. Att det skulle kosta 500kr med fartygsfrakt. Vi sa att vi ville beställa en och då fick vi deras konto nr och allt som behövdes. Vi kunde även betala med Paypal om vi ville men då skulle det bli 5% dyrare så vi gjorde inte det.
    Nu har inte vi fått våran barnvagn ännu men vi har mejlat och kollat att han fått pengarna vilket han har och han har sagt att den ligger i produktion just nu.
    Hoppas detta hjälper dig lite på traven :)

• Kristal

Vi har beställt en TAKO via en butik i Lund som importerar dessa direkt från fabriken i polen.

Vagnen med ligg, sitt, babyskydd, skötväska, regnskydd allt som allt kostade 4995kr.
    Ingen frakt eller liknande skall vi betala:) 

• sulan

HEJ
    Jag är också på gång med att beställa från Polen, skulle fått bankkonto nummer för insättning idag, men ej fått det ännu, har beställt en Tako Captiva, men som sagt inte betalat ännu. Fick nys om en till polsk sida idag så nu undrar jag lite vilken som är säkrast. Den jag beställt från är; http://www.dzieciecawyspa.pl och den andra jag läste  på ett forum som hette typ mammasidan eller nåt sånt (minns inte) som någon beställt och fått vagnen ifrån hette; http://www.krolestwodziecka.com
    Vilken hade TS tänkt beställ ifrån? Och vilken sida beställde sebsus från?

• Vitsippa80

Hej! Jag har svarat i den andra tråden om Tako Jumper X som du också skrivit i Har beställt från samma sida som du.

• Sebsus

Sulan:
    Hej
    Jag beställde från den andra sidan som du hade länkat till. Har läst om fler som beställt från den sidan och fått dom. Sen var den vi beställde där lite billigare.

• Gummsan85

jag bestälde våran vagn från ett företag som finns nere i malmö tror jag det var, själva barnvagnen kommer från polen.. vi fick hem den ca 2 veckor efter vi bestälde den ok kunde även ta den på avbetalning.. nackdelen med vagnen är att den har INTE samma kvalite som t.ex. en emmaljunga. våran vagn lossnar bultar och sånt på hela tiden och finns inget att göra åt saken :( hoppas eran blir bättre men lita inte alltid på utländska tillverkare!

Mamma till världens underbaraste barn!
Svar på tråden Ni som beställt barnvagn från Polen - hur gjorde ni?