• Anonym (Josefine)

Någon här som haft en sned svanskota?

Ramlade i en trapp för någon vecka sedan. Har fortfarande jätteont i svanskotan och överväger att besöka en läkare för detta. Befarar att svanskotan fått sig en smäll och blivit sned.
    Dock finns det en sak som oroar mig. Min vän som även hon slagit svanskotan säger att läkaren kommer att stoppa in TVÅ fingrar i rumpan på mig och rätta till den och att det gör jätteont.
    Använder man verkligen TVÅ fingrar i rumpan? Och gör det så jätteont som min kompis säger. Snälla om det är någon som varit hos en läkare för att rikta till svanskotan så berätta för mig. Jag är sjukt orolig för att gå dit. 

• Svar på tråden Någon här som haft en sned svanskota?
  • ch319

Hej

Jag har haft fruktansvärt ont i svanskotan hela hösten och haft riktigt jobbigt med det, varken sjukgymnast eller naprapat kunde hjälpa mig men till slut så gick jag till en jätteduktig kiropraktor som knäckte till svanskotan (och alla andra kotor i ryggen som låg fel) och sen var smärtan borta! helt fantastiskt!!! Och det var absolut inga fingrar i rumpan haha så du behöver inte vara rädd Lycka till!

Svar på tråden Någon här som haft en sned svanskota?