• Anonym (rar)

Kuken när du suger?

Vad gillar du bäst när du suger? Suger du hellre en stor kuk, mellan kuk eller liten kuk? Alla storlekar är hårda naturligtvis....

• Svar på tråden Kuken när du suger?
  • Kooffe

Definiera storlekarna i cm. Vad du anser vara stort kan vara litet i någon annans ögon.

eVett.se - Överlev på internet. Tips för att undvika internets faror.
  • lykantrophona

På tal om kukstorlekar minns jag denna idé, som nog faktiskt stämmer mer eller mindre med vad jag tycker.
    Stora suger man, mellanstora blir man knullad vanligt med, och med små passar analsex.

Nu kan man ju göra allt med alla tre, men i regel så tycker jag inte finns det en "bästa" storlek, utan att olika kukar är bra på olika saker.

• Anonym (Inte stor...)

Riktigt stora kukar är svåra att suga mer än en jättekort stund, för jag får ont i käkarna...

• Meddelande borttaget
  • RebornEve

Jag har ganska liten mun och gap så är den för stor blir de ju inte så bra :)

• Linda 28

haha det var mej en rolig tråd =)  mitt svar : en stor kuk e ju aldrig fel =)

• RebornEve

Linda 28 : för stor skulle väl vara om man inte får in den i munnen :)

• Pwen

Bara det är en kuk jag suger och inte upptäcker att det är en gurka halvägs i sugandet så är jag nöjd, oavsett strl.

Those are just your emotions acting without the benefit of intellect
  • Anonym (DJ)
    Linda 28 skrev 2012-02-29 18:39:07 följande:
    reborneve.  man får ju gapa stort. säg AAAAAAAA =) hehe
    X-et tyckte det kändes weird att gapa stort
  • Anonym (ojdå)
    Anonym skrev 2012-02-24 21:15:01 följande:
    tycker det är jobbigt om den är för stor, man vill ju få in den liksom... samma sak med sex då jag e väldigt trång
    Det där är väl bara en myt, man är ju ganska töjbar om man säger så.
  • Anonym (Kille)

En fördel för oss killar med lite mindre (12x7 cm) är ju att alla tjejer kan få in hela i munnen utan större problem. Vilket är riktigt skönt!

• Anonym (Kille)
    Shitzu skrev 2012-03-21 21:51:19 följande:
    spelar väl ingen roll
    Men det finns väl fördelar och nackdelar med dom olika storlekarna. Måste ju vara svårare att suga en stor? En mindre kan man ju tillfredsställa mer, för man kan ju få in hela i munnen på en gång..
Svar på tråden Kuken när du suger?