Kuken när du suger?
Vad gillar du bäst när du suger? Suger du hellre en stor kuk, mellan kuk eller liten kuk? Alla storlekar är hårda naturligtvis....
Vad gillar du bäst när du suger? Suger du hellre en stor kuk, mellan kuk eller liten kuk? Alla storlekar är hårda naturligtvis....
Definiera storlekarna i cm. Vad du anser vara stort kan vara litet i någon annans ögon.
På tal om kukstorlekar minns jag denna idé, som nog faktiskt stämmer mer eller mindre med vad jag tycker.
Stora suger man, mellanstora blir man knullad vanligt med, och med små passar analsex.
Nu kan man ju göra allt med alla tre, men i regel så tycker jag inte finns det en "bästa" storlek, utan att olika kukar är bra på olika saker.
Riktigt stora kukar är svåra att suga mer än en jättekort stund, för jag får ont i käkarna...
Jag har ganska liten mun och gap så är den för stor blir de ju inte så bra :)
haha det var mej en rolig tråd =) mitt svar : en stor kuk e ju aldrig fel =)
Linda 28 : för stor skulle väl vara om man inte får in den i munnen :)
Bara det är en kuk jag suger och inte upptäcker att det är en gurka halvägs i sugandet så är jag nöjd, oavsett strl.
reborneve. man får ju gapa stort. säg AAAAAAAA =) hehe
En fördel för oss killar med lite mindre (12x7 cm) är ju att alla tjejer kan få in hela i munnen utan större problem. Vilket är riktigt skönt!
spelar väl ingen roll