Grav-test på ICA?
Någon som köpt grav-test på ICA? Är de av bra sort eller? Menar, är de lika pålitliga som de på apoteket?
Någon som köpt grav-test på ICA? Är de av bra sort eller? Menar, är de lika pålitliga som de på apoteket?
Vi köpte grav, det enda dom hade på vår Ica affär och det funkade jättebra. Kunde ta det vilken tid på dygnet som helst och slapp vänta hela natten på att morgonen skulle komma :)
Aaaah, vad skönt! Hur många dagar innan väntad mens kunde man ta det testet?
Åh, det minns jag inte :/ Är ett tag sen jag gjorde den, men om jag inte minns jättefel så kunde man ta den från några dagar innan mens eller samma dag.
Okej! Väntar mens 28/29, så skulle vilja ta ett till test snart för att veta. Tog ett test för två dagar sedan, men det var nog för tidigt för att kunna kolla.. Men man är ju så nyfiken om att veta
Köpte rfsu på ica och fick plus 3 dagar innan mens med sonen.
Okej, kanske ska på ica då och kolla upp det här. Men alla plussar så olika.. en del före väntad mens och en del typ 2 dagar efter väntad mens.. Så svårt att veta när man ska testa o så. Vill ju ha ett +
Det beror väl på hur mycket hormoner man har.. Känner du andra tecken? Jag hade inga som helst känningar utom att jag hade sjukt ont i ländryggen. Och det såg inte jag som ett gravtecken, utan de va kollegorna som sa till mig att jag stod konstigt.. :P
illamående, yrsel, näsblod, lock för örat, trötthet, ont i ryggen, brösten och ont i magen, svullna fötter igår, men tror att det har o göra med att jag gick långt igår.
Ja, de låter lite tidigt för att ha alla dom symptomen.. symptom för illamående osv kommer sällan så tidigt.. svullna fötter hade jag inte ens när sonen föddes i v 21. Sen vet jag ju inte hur de blir senare eftersom min graviditet blev avslutad.. men tycker i alla fall att de låter lite tidigt,
jo, men som sagt så de svullna fötterna kommer från att jag gick långt igår. Är opererad i fötterna som gör att de svullnar. Men som sagt, alla reagerar vi olika. Som det låter ska jag nog sluta hoppas på att det är något.. Det verkar ju kommaför snabbt så..Är väl inget då.
köp ett test så vet du :) tror rfsu säljer sina i 2-pack så har du ju ett till senare också.
mm, får göra det sen.
Jag köpte RFSUs test i 2-pack på ICA och testade dagen efter väntad mens. Då var det starkt positivt streck. Står på förpackningen att man kan testa från och med den dag man ska ha mens. Men du kan ju ta ett nu och spara ett till tisdag :)