• tutim

Bredband från Glocalnet?

Nån som har det och är nöjd/missnöjd? Är lite sugen på att få veta om det är värt det eller vad

• Svar på tråden Bredband från Glocalnet?
  • Änglatuss

får de inkopplat i slutet av januari, och jag har bara hört att folk varit nöjda, så jag hoppas på de

• Mika86

Min sambos bror ha det o han är inte nöjd, de levererar inte den hastighet de ha lovat o som han betalar för o krånglade med inkopplingen!

• Fanatic

hade ett helvete med Glocalnet när jag flyttade.. olika besked varje gång man ringde kundtjänst, var utan internet i över en månad.. efter att ha varit med i lokaltidningen så blev de inkopplat på ca 12 timmar...

• gemelli

Vi har haft problem hela tiden, Glocalnet är kass!

• Tippi

Jag beställde Glocalnet för 10 månadersedan, Jag har inte fått det än . Dom lovade att koppla det inom 6 veckor, tur att man har Comhem oxå det tog 2dagar.

• A73H

Va?! Vi har haft glocalnet bredband sedan i juni o är kalasnöjda! Inga bekymmer och telefonsupport dygnet runt!!! Toppen!

• W B

Vad jag har hört är glocanet inte speciellt bra. Dom bokar upp sina stationer utan att veta hur många platser dom har. Så kunder får helt plötsligt reda på att dom inte kan bli inkopplade efter typ 6 månader ;)

Och sen så har dom samma problem som alla andra som har egna Dslammar, att skanova kopplar ur folk ur dom ;)

Alltså vill man ha bra bredband är det ju telia eller bredbandsbolaget som gäller.

• scrapparlotta

En kompis till mig hade det men det bara krånglade hela tiden. Och när dom ringde dit så sa dom hela tiden att det ska dom fixa. Men dom gjorde aldrig det. Så dom bytte tillslut. Dom var även ganska otrevliga när dom ringde dit. Och jag har hört det från andra med att dom är inte nöjda med dom.

Svar på tråden Bredband från Glocalnet?