• Alvi

Var förvarar du dina p-piller? (Kartan du äter)

Jag har mina i ett köksskåp,bakom saltet.

Var har du dina?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var förvarar du dina p-piller? (Kartan du äter)
  • Selaine

På kontoret i ett skåp.

• Emmyl

När jag hade, hade jag i badrummet. Varför har du dem i skafferiet?

• krompa

I badrummet, men när jag började med p-pillerna hade jag dem i plånboken...

• Alvi
    Emmyl skrev 2012-02-25 22:09:56 följande:
    När jag hade, hade jag i badrummet. Varför har du dem i skafferiet?
    Jag vet faktiskt inte. Förut hade jag dem där för att jag alltid drack lite vatten innan jag gick och lade mig. Nu har jag dem inte där av den orsaken, för jag dricker inte vatten innan jag går och lägger mig... Det var där jag lade dem när jag kom hem med dem för några månader sedan (efter förlossning) och där blev de kvar, tror jag.
  • EvelinasSyster

I badrummet, under linsfodralet omöjligt för mig att glömma då haha

~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • MHM

Jag hade dom i underklädeslådan haha

• Febreg

På sängbordet!

När jag åt Neovletta förut vet jag att jag fick en söt liten plastficka till att förvara dom i.
    Men har aldrig fått det med någon annan sort.
    Finns det att köpa någonstans?

• roffe

På tvättstället mellan tandborstmuggen och kranen :) Då tar man den i samband med tandborstning så kan man inte glömma :)

• tahira

När jag hade p-piller hade jag dem i väskan, eftersom det ofta hände att jag inte var hemma på några dagar.

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.com
  • lykantrophona

Kökskåpet, där jag även har andra mediciner. Det är praktiskt, för då minns jag alltid att ta den i samband med frukosten. Det har hänt att jag haft den på nattduksbordet också.

• Anonym

vänta nu va har jag missat??
       e det fult med p piller nu och de måste gömmas nu bakom salt och bland underkläder eller vaddå? fattar inte

• Anonym

jag har de i väskan och mobilen på larm varje kväll... i väskan ifall jag inte sover hos killen eller vänner...

• tjej87

Jag har dom på sängbordet eller på byrån i sovrummet, varierar lite... Tar dom alltid på morgonen och när dom ligger där är dom typ det första jag ser så det är svårt att missa dom :)

• roffe
    Anonym skrev 2012-02-26 21:52:09 följande:
       e det fult med p piller nu och de måste gömmas nu bakom salt och bland underkläder eller vaddå? fattar inte
    Folk kanske har små barn som inte bör äta p-piller så fort man vänder ryggen till i 2sek :)
  • Ambivalent

Har dem på skrivbordet vid datorn, eftersom det är där jag brukar vara när det är dags att ta dem.

• Alvi
    Anonym skrev 2012-02-26 21:52:09 följande:
    Jag har dem i köksskåpet, anledning vet jag inte, men att de står BAKOM saltet beror på att jag saltar havregrynsgröten på morgonen, och ställer in saltet sedan, och då hamnar kartan bakom tills jag ska äta dem på kvällen. No hiding is going on.
Svar på tråden Var förvarar du dina p-piller? (Kartan du äter)