• längtan84

Kläder för Mulliga i New York!?

Hejsan!

Jag skall snart åka till New York, är det någon som har lite tips på bra butike med bra priserr?
    Jag har kvinnliga former, ifrom av lite byst och mage, dvs mullig, är det någon som vet hur utbudet av storlekar är i NY ?  Finns det snyggt mode även för mulliga...

Tack på förhand!   

• Svar på tråden Kläder för Mulliga i New York!?
  • Ziindlaa

Klart det finns, amerikanerna är ju inte små. Ja menar i Thailand är ju invånarna mindre vilket resulterar i mindre kläder, amerikanarna är ju mer som vi...

• HäckHäxan

Du kommer säkert hitta bra kläder till bra priser, men glöm inte dra av alla prislappar innan du åker hem, så du slipper tulla för dom

En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Selma1966

Amerika är drömlandet att shoppa i för mulliga ha kul!

• längtan84

Jo det e klart, att är mer som oss... men jag tänkte mest på att ofta de snygga kläderna här görs bara i vissa storlekar, och har tigihta passformer... medan kläder som e lite större är "tantiga"
    Visst jag e bara mullig, och behöver inte gå på avd för stora kläder, men har mina "problem" områden ;)
     Ser verkligen fram emot min resa i mars till NY, hoppas kunna shoppa mkt mkt! Haha men bara för att man har den inställningen kommer man la inte hitta nått ...

Gärna mer tips om kläder i NY! ;)

Tack för tipset om prislapparna... här skall det inte betala någon tull inte ;)     

• Larvig

Det amerikanska modet är mycket mer löst sittande i passformen, inte alls så tight som här. Speciellt för män, men även kvinnors kläder är mycket mer rymliga än de svenska. De dyra "fina" märkena har ungefär samma kollektioner i hela världen skulle jag tro, men det finns otroligt mycket fina kläder att hitta i NY oavsett stil och storlek!

• Wallmo84

Macys!!! Dom har massa kläder, kläder som finns i small finns upp till en massa xxxxl .

Svar på tråden Kläder för Mulliga i New York!?