Bra syskonvagn med fullt liggläge och stora hjul
Ska få barn i juni och har en son som då kommer vara 13 mån. Behöver nu tips om en bra syskonvagn där barnen är bredvid varandra och stora hjul eller hjul som klarar snö.
Ska få barn i juni och har en son som då kommer vara 13 mån. Behöver nu tips om en bra syskonvagn där barnen är bredvid varandra och stora hjul eller hjul som klarar snö.
Oj vart fel behöver ej va fullt liggläge
Vi har beställt teutonias team cosmo, stora svängbara hjul fram, vändbar sittdel och verkar vara stabil och bra!
Vi beställde en Baby Jogger city select till nästa barn som kommer i juni, storasyster är då 18 månader.
Visserligen är inte barnen bredvid varandra i den men tycker den verkar smidigare...
www.babyjogger.se/cityselect.aspx
Bugaboo Donkey är helt suverän! :) vi är så nöjda med vår!
Vi har bokat en babytravler där sitter barnen brevid varandra dock framåt vända... men den har stora hjul svängbara
vi har babytravel , den är jätte bra
Fråga till er som har stora barnet liksom under liggdel får de trångt och ser de något. Förstår ni hur jag menar. Tack ska kolla dessa vagnar. Mer tips tack. Finns några med fasta stora hjul
Tror inte syskonvagnarna görs med fasta hjul, kan tänka mig att de blir ganska tunga att svänga runt då..Alla de vi kollat på har svängbara fram.. Babytravel, buggaboo, Emmaljunga, Teutonia, och ett antal fler. Har gått igenom ett gäng.=)
Vi har en Emmaljunga, stora hjul, fullt liggläge på båda (även fast det inte behövdes) alla hjul fasta.
Visst den väger en del, men man lär sig fruktansvärt fort hur man svänger lättast osv. även stor korg under som underlättar när man handlar.
dock tror ja de nya har svängbara, men finns begagnat på blocket skulle jag tro.
den är visserligen stor, men vi får faktiskt in den i en Golf3 utan större problem. får ta av själva sittdelen från vagnen och lägga in den i två delar, men enkelt att plocka isär det och sätta ihop den igen.
Jag köpte en Brio double wave för ett par veckor sedan, det är den enda syskonvagn som tillverkas med fyra stora fasta hjul nu. Fullt liggläge på båda sitsarna och vändbart handtag. Jag är mycket nöjd. Har en tvååring och en tvåmånaders och vagnen fungerar ypperligt till dem.
Emmaljungans dubbelvagn görs nuförtiden bara med svängbara hjul, det är nitro modellen fast som dubbel då. Innan gjordes city crossen som dubbel men inte längre!
Nej det står inte att hon bara är intresserad av nytillverkad vagn, jag skrev bara att Brio är den enda som nu tillverkar såna vagnar. Jag vet att Emmaljunga har haft det också.
Vill gärna ha fasta hjul men det kanske är svårare att styra. Nån som har en där man kan vända sittsarna olika. Är ni nöjdaa