• engladprick

babybjörn babysitter - tre lägen? hur då?

läser att babybjörns babysitter har tre läget...
    Kan man alltså få den att vara mer plan (sovläge)?

letar bilder men hittar som inga än på det vanliga läget som alla bilder har...
    som denna tex http://www.babybjorn.se/produkter/babysittrar/

någon som kan förklara och ev visa mig bilder? :)

tack på förhand! 

• Svar på tråden babybjörn babysitter - tre lägen? hur då?
  • Autumnbeauty
    engladprick skrev 2012-02-27 09:58:28 följande:
    läser att babybjörns babysitter har tre läget...
    Kan man alltså få den att vara mer plan (sovläge)?

letar bilder men hittar som inga än på det vanliga läget som alla bilder har...
    som denna tex www.babybjorn.se/produkter/babysittrar/

någon som kan förklara och ev visa mig bilder? :)

tack på förhand! 
    Jag har för mig att det mer är tre lägen för beroende på hur stor bebisen är. Dvs ett läge där den kommer högre upp, och sen när den är större så flyttas bebisen ner lite djupare i selen, eller om det var omvänt? Men just för att den alltid ska ha stöd om nacken så länge den behöver det.
  • Dohgon

du ändrar någonting där bak. så blir det mer sittande läge på något sätt. vi har aldrig haft en sådan, men min bror har som jag fick låna när vi var där till ena killen. fick ändra läge när han skulle sitta där

• Gsson

Den blir aldrig helt plan men är väldigt flexibel. På lägsta läget ser den hög ut tills man stoppar i bebisen, då sjunker den ned rätt mycket! Jag är supernöjd med min :)

• engladprick

jaha så det e mer en inställning hur flexibel den är, hur långt ner den sjunker...?
    hur görs inställningen då? nått vred eller...? :P 

• la dolce vita
    engladprick skrev 2012-02-27 11:16:40 följande:
    jaha så det e mer en inställning hur flexibel den är, hur långt ner den sjunker...?
    hur görs inställningen då? nått vred eller...? :P 
    Gå in och titta på instruktionsfilmen på Babybjörns hemsida, där måste du kunna se hur den fungerar. Vi hade en Balance till vår son, och var hur nöjda som helst. Köpte en billig sitter när vår dotter var liten, men Balance var sååå mycket bättre.
    Det finns olika lägen baktill som du kan ändra mellan, man "snäpper i" hur man vill ha den. Enkelt att göra när, självklart bara när barnet inte sitter i .
  • engladprick

hittar ingen instruktionsfilmen :(
    bara en 21 sek kort snutt med en mamma som fotar en baby i en babysitter.... 

• engladprick

jag hittade filmen nu :)
    letade nog bara dåligt ;)

tack för allt, det verkar vara en mysig babysitter! 

Svar på tråden babybjörn babysitter - tre lägen? hur då?