• Theres02

Någon som gjort omskärelse på läkarhuset Odenplan??

Jag undrar ifall någon gjort omskärelse på sin son på läkarhuset odenplan, då dom söver?
    Isåfall kan ni berätta lite hur det gick till och hur det var efter ingreppet?

Ni som inte kan svara på mina frågor ber jag snällt hålla sig utanför tråden.:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-02 19:55
    ingen?

• Svar på tråden Någon som gjort omskärelse på läkarhuset Odenplan??
  • Theres02
    Larsgubben skrev 2012-03-08 23:46:16 följande:
    Vill du veta hur just en omskärelse går till eller just där?
    Larsgubben skrev 2012-03-08 23:46:16 följande:
    Vill du veta hur just en omskärelse går till eller just där?
    Helst barn som blivit sövda under ingreppet :)
  • Carolitaa

Hej vi gjorde på våran son när han var 4 veckor gammal i odenplan, i början när vi kom dit var jag jätte orolig och ledsen att de skulle göra ont på honom, men när vi va där så gick vi in i operations rummet och de första dem gjorde var att bedöva han sen efter tog de inte långt tid och då va dem redan klara och de kändes inget då doktorn som gjorde det var trevlig och duktig , de enda som var jobbigt efter var att när bedövningen går då svider det på dem och de gjorde så han grät jätte mkt men sen nästa dag var de bra men de tog nån vecka tills de läckte helt

• Larsgubben
    Carolitaa skrev 2012-03-15 20:53:06 följande:
    Hej vi gjorde på våran son när han var 4 veckor gammal i odenplan, i början när vi kom dit var jag jätte orolig och ledsen att de skulle göra ont på honom, men när vi va där så gick vi in i operations rummet och de första dem gjorde var att bedöva han sen efter tog de inte långt tid och då va dem redan klara och de kändes inget då doktorn som gjorde det var trevlig och duktig , de enda som var jobbigt efter var att när bedövningen går då svider det på dem och de gjorde så han grät jätte mkt men sen nästa dag var de bra men de tog nån vecka tills de läckte helt
    Skönt att det gick bra.
  • Theres02
    Theres02 skrev 2012-02-27 15:53:13 följande:
    Jag undrar ifall någon gjort omskärelse på sin son på läkarhuset odenplan, då dom söver?
    Isåfall kan ni berätta lite hur det gick till och hur det var efter ingreppet?

Ni som inte kan svara på mina frågor ber jag snällt hålla sig utanför tråden.:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-02 19:55
    ingen?
    Tack för dit svar, vi var där med vår son då han var 2 månader och skulle göra, men när läkaren kom och titta på honom så sa han att han hade fått för mycket förhud( han är litemycket hull om låren) Så han bad oss komma tillbaka när han vägde 14 kg för sövning., Tycker sövning verkar så läskigt.. ingen som vet hur det går till?
  • power

ska du omskära dig själv på samma gång?

kom igen då ra
Svar på tråden Någon som gjort omskärelse på läkarhuset Odenplan??