• Anonym (oh)

Han gav vår son OBOY!!!

Jag har börjat jobba lite smått, min son är nu 9 månader gammal.
    Ikväll när jag kom hem sitter min sambo och matar honom med oboy i nappflaskan istället för vällingen!!
    Jag är så jävla arg. Han har aldrig druckit/ätit socker förut och nu fick han chokladmjölk precis innan läggdags.
    Är så rädd att han inte ska vilja ha vällingen igen. 

• Svar på tråden Han gav vår son OBOY!!!
  • Anonym

Fråga pappan om varför och förklara varför du tycker att det är olämpligt.

• Anonym

Men herregud, vad är det i oboy som gör dig sååå orolig?? Arsenik??

• Vissla

Han kommer nog ta vällingen igen, men säg åt sambon att oboy dricker man ur glass annars förstörs tänderna ännu mer. Ni borstade väl tänderna på honom efteråt?

• Vissla
    Vissla skrev 2012-02-27 20:27:19 följande:
    Han kommer nog ta vällingen igen, men säg åt sambon att oboy dricker man ur glass annars förstörs tänderna ännu mer. Ni borstade väl tänderna på honom efteråt?
    Ur glas, ska man drick ur glass förstör man nog tänderna helt
  • Anonym

Varför har ni o'boy hemma om det är så hemskt?

• Selfish Geene

Ring giftinformationscentralen och se till att magpumpa ungen för säkerhets skull.

(och glöm för all del inte bort att anmäla pappan för misshandel)

• Queenie70

Självklart kan en liten få smaka oboy. Men att ge ungen det som kvällsmål i nappflaska tyder ju på nån slags retardation från pappans sida. Är han normalbegåvad annars?

• Anonym (Jag)
    Anonym skrev 2012-02-27 20:26:49 följande:
    Säkerligen inget farligt med just oboy men istället för välling är det kanske inte det bästa? 

TS: Fråga vad han sysslar med. Lite oboy kan väl pojken få men inte i flaska innan läggdags istället för välling. Det är ju lite konstigt och dumt. Oboy blir man inte mätt på och får inga vitaminer av. Vad tänkte han på när han gav honom det? Inte för jag tror det är något farligt, pojken överlever ju men det är ju rätt tankelöst av farsan ändå. 
  • Saheell
    Selfish Geene skrev 2012-02-27 20:29:31 följande:
    Ring giftinformationscentralen och se till att magpumpa ungen för säkerhets skull.

(och glöm för all del inte bort att anmäla pappan för misshandel)

Anonym skrev 2012-02-27 20:26:49 följande:
    Nu var det nog mer att pappan gav Oboy istället för Välling innan läggdags mamman blir så arg över. Hade jag med blivit. Oboy är ingen bra kvällsmat för en liten. 

Inte farligt, men inte någon bra kvällsmat helt enkelt.  
  • Selfish Geene
    Saheell skrev 2012-02-27 20:31:12 följande:
    Nu var det nog mer att pappan gav Oboy istället för Välling innan läggdags mamman blir så arg över. Hade jag med blivit. Oboy är ingen bra kvällsmat för en liten. 

Inte farligt, men inte någon bra kvällsmat helt enkelt.  
    Jag kan inte tala för er andra, men jag är iaf väldigt glad att mamman informerar internet om pappans blunder!
Svar på tråden Han gav vår son OBOY!!!