• Miss Obsessive

Oscarsgalan, Angelina Jolie

I går när jag satt och bläddrade i skvallerbladets bildspecial från oscarsgalan, så blev jag oerhört illa berörd när jag kom till en bildserie på Angelina Jolie. Det var nämligen en fruktansvärd syn! Fröken Jolie såg nämligen ut att ha insjuknat i anorexia. Blek och mager intar hon sexiga poser och ler mot kameran och det enda folk pratar om är hennes "djupa och utmanande slits, som slutade någonstans på låret"! Ingen pratar om att hon faktiskt ser SJUK ut?? Vad har hänt med denna i vanliga fall väldigt vackra kvinna? När åt hon senast? Äter hon ALLS? 

• Svar på tråden Oscarsgalan, Angelina Jolie
  • Pickeli

Tyckte inte hon såg förhållandevis anmärkningsvärd ut. Tycker hon alltid sett ut sådär.

Google it!
  • Miew

Tycker att hon har sett ut som en fågelskrämma de senaste åren. Vidrigt. Tycker också det är konstigt att inte tidningar skriver om det, de skriver ju om Victoria Beckham, tycker Angelina ser lika vidrigt smal ut hon.

Viggo & Gry & Veras mamma
  • Emmyl

Tycker hon såg ut som hon har gjort under en längre tid, och det har ju stått MASSOR om hennes hälsa och eventuella ätstörningar i tidningarna.

• Miss Obsessive

Jo, hon har varit väldigt smal länge, men nu ser hon verkligen sjuk ut! Jag vet också att hon blivit omskriven för sin smalhet, men på oscarsgalan så var det verkligen så väldigt tydligt hur mager hon är, ändå så är den stora "chocken" hennes höga slits? Whaaat liksom.. 

• Miss Obsessive
    Miew skrev 2012-02-28 09:48:44 följande:
    Tycker att hon har sett ut som en fågelskrämma de senaste åren. Vidrigt. Tycker också det är konstigt att inte tidningar skriver om det, de skriver ju om Victoria Beckham, tycker Angelina ser lika vidrigt smal ut hon.
    Victoria Beckham ser ut som hälsan själv bredvid Angelina! Förvånad
  • neeext

Googlade jag med av ren nyfikenhet och jo, hon ser alldeles för smal ut. Anorexi någon..?

• Miss Obsessive
    neeext skrev 2012-02-29 22:00:31 följande:
    Googlade jag med av ren nyfikenhet och jo, hon ser alldeles för smal ut. Anorexi någon..?
    Det är jag tämligen säker på att hon har. AJ har alltid varit smal, men hon har passerat "smal" för länge sen. Oerhört tråkigt! Man undrar ju vad som hänt.. 
Svar på tråden Oscarsgalan, Angelina Jolie