Vilken skostorlek har era 2,5 åringar?
Som rubriken lyder?
Som rubriken lyder?
Min 26 månaders dotter har strl 24, men hon är väldigt lång.
Köpte 23 i höstas till tösen då hon var 2,5 har både ett par pax och ett par kavat, paxen får hon inte plats med extra sockor längre.
Min dotter är 26 månader o har stl 26.
Kille, stl27/28
ni som svarat kommer ni ihåg cirka vilken storlek de hade 20 mån?
Min dotter är ganska exakt 2,5 år och hon har stl. 22-23, lite olika i olika skor. Hon har haft samma storlek sedan i höstas så jag räknar med att fötterna kommer att ta en tillväxtperriod före sommaren. Hennes bror hade stl. 25 när han var 2,5 år och hans fötter verkade också växa perrioder. Han hoppade nästan helt över stl 26 och 27.
Min dotter hade 23 i skor när hon va 2,5 år.
tack för alla svaren men 21 mån har stl 20 i skor idag och jag hittade superrean idag på pax vinterskor för 49 kr så köpte stl 23 och 24 och tänkte att någon av de kommer hon väl passa ) tack för alla era svar =)
Min dotter är 2år och har strl 25 på dom skorna hon har nu..
Men det bästa är att du har en skomätare med dig alt ber dom mäta skorna så du vet innermåttet, det kan skilja mycket! Då vet du på ettt hum hur mycket du bör lägga till för växten samt om det är vinterskor om du behöver ha tjocksockar i!
Och köper man så billigt som du hittade idag så vet du ju att du får igen pengarna om dom inte passar ;)
Båda mina barn hade 26 när de var 2,5 år.
Stl 25 Pax och Kavat. Han är 2 år och 8 månader. Storasyster är 3 år och 6 månader och har stl 26 i likadana Pax och Kavat som lillebrorsan. Nästa månad går de upp varsin stl.