lämnade ex för 3 år sen, ångrar mig nu, han har en ny, hur gör jag?
Lämnade min man efter 20 år och 3 barn. Vi hade kommunikationsproblem. Men när han ville lösa allt o blev desperat så hade jag till sist bestämt mig o var oresonlig o vägrade möta honom i det....I 3 år har jag varit nöjd o utvecklats o blivit självständig. Inser nu att jag varit omogen o allt var inte hans fel. Har haft flera förhållanden o blivit besviken o tröttnat o saknar nu mitt ex...
Vi har en väldigt bra relation, allt fungerar bra på ett neutralt o respektfullt sätt. Jag har väl inte alltid visat honom respekt tidigare....
Jag smsa honom för ett tag sen att jag inte är arg längre, att jag också tar på mig skuld för skilsmässan o att han är en bra pappa, han svarade med ett fint sms tillbaka.
För ngr dagar sen smsa jag att jag vill träffa honom o att jag saknar honom...han svarade att tycker om mig men att han träffar en tjej på distans som passar honom perfekt och att han hoppas på dem på sikt.
Jag smsa "grattis" till honom....men "såg" honom sen på 2 dejtingsidor...Jag fick nytt hopp o skickade nya sms om det, han skrev att han var passiv medlem o kollar ibland;)
Jag skrev lite skämtsamt att om han skulle träffa mig skulle han inte ha behov av dejtingsidorna!! Han svarade inte!! Han är det supertrogna typen...
Jag vet att han tycker jag är attraktiv o har sett hans blickar ibland....
Vad tror ni, är jag i en bra relation tittar jag inte på dejtingsidor....har jag en chans!!???