• Anonym

Finns det någon här dom vunnit stort på triss eller annan storvinst

Jag undrar verkligen om det är möjligt att vinna på bingo/triss/lotto och liknande. Min familj har spelat bingolotto sen starten, tävlar ofta i internettävlingar, spelar lotto varje vecka samt köper triss ibland. Förutom någon hundring och nya lotter nån enstaka gång har det största vi vunnit varit: 1000 kr i matcheck på ica, tre dvdboxar och en uppblåsbar gummibåt. Under alla dessa år av spel!!! Gaaah, blir så irriterad på att tänka på att man hade varit aprik om man lagt undan alla pengar man lagt på spel genom åren :-P nu undrar jag, är det ens möjligt att vinna stort? Känner ni någon som vunnit eller har ni vunnit själva?

• Svar på tråden Finns det någon här dom vunnit stort på triss eller annan storvinst
  • karet

Mitt ex och nära vän vann 300'000 på triss. Skrapade i morgonsoffan.

• Anonym (Jaha)

Ja, min kollega skrapade i morgonsoffan fram 25000 i mån i 15 år för ett litet tag sen..
    Han gick i tidig pension nuSkrattande 

• Anonym

Japp, drog hem storvinsten på Bingolotto, 600 kr rikare blev jag!

• splink

Min mamma har vunnit en del. 100 000 på triss och typ 35 000 i resecheckar på Bingolotto, två gånger!

• Alvi

Spännande tråd! Vad gjorde alla för alla pengr??

• Cancel

Lotto, bingo och andra turspel är ju generellt pengar rakt ner i sjön. Själv har jag nog som mest vunnit 100kr på triss.

På trav och stryktips har jag själv vunnit sexsiffriga belopp på båda två vid ett par tillfällen och har kompisar som vunnit miljonbelopp. Så visst går det. :)

• Anonym (syster)

min syster vann en miljon på triss

• karet

Mitt ex la in pengarna i den kebaberia han köpte sig.

• Anonym

Kompisens föräldrar har TVÅ gånger vunnit bilen i Bingolotto.

• Kameliadamen

Mina gamla grannar vann 23 miljoner på Lotto. De flyttade och köpte villa istället.

Jag fick av dem låna pengar till insatsen räntefritt till mitt egna hus.

Svar på tråden Finns det någon här dom vunnit stort på triss eller annan storvinst