Kan man lämna någon för han inte städar ??
Jag älskar min sambo, han är en underbar pappa till våran dotter.. Han tar han om henne så bra, han visar mig väldigt respekt på vissa sätt = han skulle aldrig säga något elakt till mig, eller göra något elakt.. Vilket jag uppskattar då jag vart i såna förhållande förut..
MEN..
Jag står fan inte ut mer snart, han kan ju för fan inte städa.. Han gör det lite halvdant när man ber honom..
Jag skriver listor på vad han ska städa om han är ledig och hemma själv en helg, men ändå när man kommer hem får man ställa sig och börja städa..
Går han till affär har han glömt hälften av sakerna, ( trots att jag skriver listor)
Han "glömmer " jämt allt jag ber honom om..
När han jobbade halvtid och jag heltid så var det aldrig städat och sakerna jag bett honom om hade han glömt..
När han tvättar när jag bett han, så ligger det fuktiga kläder i påsar och fläckar finns kvar, han förstår inte att man måste ta bort svåra fläckar med lite tabort på kanske innnan man tvättar, utan det är bara att slänga massa plagg när han tvättat..
Han ser aldrig när något är stökigt, och tar ALDRIG åt sig att kanske städa in något skåp, eller gå och panta överfulla skåp med pant..
Aldrig vika i något klädskåp eller vattna blommor..
Allsåå jag är fan helt slut.. jag orkar inte mera, jag gör inte det..
Funderar på att lämna honom , är det sjukt? för jag älskar honom och vi har det bra annars..
Jag är lite överpedant om man säger så och står inte ut om det är stökigt, blir sur och tvär.. Men försöker jämt att tänka på detta så att mitt städande är på en mer "normal" nivå..
Men åhhh blir fan helt jävla tokig snart !!!