• liv80

Förskola i Malmö?

Hej!Skrattande
    Tipsa mig om en BRA förskola med engagerade pedagoger i Malmö!

• Svar på tråden Förskola i Malmö?
  • ratwoman

nu vet jag inte vart i stan du bor.. men almgårdens förskola där vår tös går är super.

• liv80

Jag är faktiskt villig att ta mig vart som helst i princip då jag har varit med om en hemsk förskola. Bara förskolan är kanon, har anställda som bryr sig om barnen , där barnen får stimulans och möjlighet till utveckling.

• älskarlivet81
    liv80 skrev 2012-02-29 20:44:43 följande:
    Jag är faktiskt villig att ta mig vart som helst i princip då jag har varit med om en hemsk förskola. Bara förskolan är kanon, har anställda som bryr sig om barnen , där barnen får stimulans och möjlighet till utveckling.
    Får man fråga vilken förskola det var? Vi är själva på gång att välja förskola till vårt barn.
  • liv80
    älskarlivet81 skrev 2012-02-29 20:46:16 följande:
    Får man fråga vilken förskola det var? Vi är själva på gång att välja förskola till vårt barn.
    mejla mig
  • castafiore

Är det bråttom? Det finns fantastiska privata förskolor, men det är typ 2 års kö till dem...

• liv80
    ratwoman skrev 2012-02-29 20:39:20 följande:
    nu vet jag inte vart i stan du bor.. men almgårdens förskola där vår tös går är super.
    vill du skriva lite om vad som är bra med almgården?
  • liv80
    castafiore skrev 2012-02-29 20:47:09 följande:
    Är det bråttom? Det finns fantastiska privata förskolor, men det är typ 2 års kö till dem...
    ja, hon går på ett dagis som vi inte är nöjda med, vilka privata syftar du på?
  • castafiore
    liv80 skrev 2012-02-29 20:49:53 följande:
    ja, hon går på ett dagis som vi inte är nöjda med, vilka privata syftar du på?
    Det finns tex två montessoriförskolor, en på gamla väster och en i rörsjöstaden. Den senare är fantastisk. Den förstnämnda har jag hört mycket bra om även om jag inte har egna erfarenheter av den.
  • liv80
    castafiore skrev 2012-02-29 21:40:07 följande:
    Det finns tex två montessoriförskolor, en på gamla väster och en i rörsjöstaden. Den senare är fantastisk. Den förstnämnda har jag hört mycket bra om även om jag inte har egna erfarenheter av den.
    tack för ditt svar. Vad heter dem?
Svar på tråden Förskola i Malmö?