hur viktigt är känslor i eran relation?
Nu ska vi se hur många som kan sätta sig in i en annans relation och sen relatera till sina egna erfarenheter och känslor och svara.
jag lever i en relation där vi har gemenskap, vänskap, vi kommer bra överäns, bråkar aldrig med andra ord. Vi har roligt ihop och har två barn tillsammans vi har samma syn på uppfostran, vi ha likadana värderingar, ambitioner i livet vi vill samma saker, vi har massa kemi, och har ett bra sexliv tillsammans i helhet är vi jätte lyckliga bara ett litet problem.
jag har varit kär i honom från start, jag har varit förälskad sen start. Och har mängder men kärlek för honom, och det kommer finnas föralltid enligt mig. Jag älskar honom av hela mitt hjärta han är fantastisk och han är en bra partner en bra partner respektfull och ödmjuk.
men han har aldrig varit kär i mig någonsin han vart inte förälskad. Han säger han älskar mig det vet han och han har valt att leva med mig. Men han kan inte känna kärlek inte fär någon( förutom våra barn).han kunde en gång i tiden vara kär men han har blivit sårad i tidigare relationer och har stängt av sina känslor så hårt att han inte kan få igång dom. Men som sagt han vill leva med mig och har valt det. Han vill gifta sig med mig och tillbringa resten av mitt liv med mig. Och jag vill inget hellre än att leva med honom.
hur skulle du gjort? Är känslor i detta fall viktigare? Skulle du gjort slut fast allt var bra, enbart för känslornas skull? Eller skulle du leva lycklig men med vetskapen att kärleken från hans sida inte finns där?
ett citat (( att någon känner kärlek för dig, har bara betydelse för den personen, vad han gör och säger har betydelse för dig) är lite mitt måtto.