• Bräckehäxan

Era bästa klädtips för syskonmatchning!

Sonen ska bli storebror, och jag har börjat kolla runt efter matchande kläder.

Tänkte nu samla in era bästa tips för vilka klädmärken som har bra utbud på kläder som går att matcha.  

Sonen kommer vara drygt 3,5 år när syskonet kommer... Tycker det hade varit fint med matchande kläder på

So bring it on, både fysiska butiker och online!           

• Svar på tråden Era bästa klädtips för syskonmatchning!
  • malmen

Villevalla och Me and I (kan inte skriva och-tecken då FL inte godtar det via telefonen) använder jag när jag köper matchande kläder till mina grabbar!

• Ingelalala

Nova star-jaens mysbyxor munkjackor mössa västar- ja allt möjligt!
    Name it -har vissa saker typ t-shirts likadana
    Lindex tex body för den lilla t-shirt till den stora
    Pop finns en hel del som finns i liten och större storlek

• la dolce vita

Jag syskonmatchar min flicka på 5,5 och min pojke på 17 mån med Polarn - hur fint som helst!

• brage

Me and i är toppen för de har lixom unisex så jag kan blanda till min stora tjej o stora kille OCH matcha med bebiskillen... Sköna kläder...

• Renstjärna

Jag har köpt Maxomorra till min 3-åring och bebis. Samma tyg finns till olika åldrar och kläder. Köpt matchande mössor till dem också - sött! Märket säljs lite varstans - googla så hittat du!

• Bräckehäxan

kul med massa tips! Polarn och pyret gillar jag massor, har haft en del till min son.. tyvärr finns ingen butik i min stad, och jag tycker hemsidan är lite jobbig samt ger inte kläderna rättvisa.. =) men ska kolla på det när jag är i butik nästa gång.. =)

Me&I gillar jag också massor, men i nya kollektionen finns det inte mycket som tilltalar mej... Tycker inte heller det fanns så mycket till bebis som matchar de större kläderna.. =( jag blev helt förälskad i ugglorna som fanns i höstas, sonen fick den turkosa uggletröjan och så var jag nästa beredd att köpa bebiskläderna, body och byxa för det var så förbaskat fint.. men då visste jag ju inte att jag skulle bli gravid så snabbt och hejdade mej.. så nu sitter jag och vaktar på tradera efter de kläderna... MÅSTE HA DEM! =)

nova star gillar jag också grymt mycket, men känns som det passar lite bättre när barnen blir mer stadiga..

Villervalla är grymt fint, och enkla att syskonmatcha.. Det blir garanterat lite kläder därifrån =)

Ös på med mera tips!!! =)         

• Tittinis

Hej!

Ville bara säga att jag har ugglebodyn och matchande byxorna till min yngste son nu, i stl 62/68. Helt underbart fint är det! Storebror matchar i sin uggletröja. :)

När ska du ha bebis? Kan tänka mig att kläderna passar min lilleman ett tag till, men sen kan du köpa dem, om du vill? :)  

Skriv gärna om du är intresserad!       

• Bräckehäxan

Hej! Ska ha bebis i början av oktober, sonen har som sagt tröjan i 98/104 som passar ganska bra nu och säkert till hösten också, han är 97 lång. Är på jakt efter uggle setet i stlk 56 då jag är rädd att sonen växer ur sin tröja innan bebisen växer i sina kläder...

Men tack för erbjudandet! :)

Svar på tråden Era bästa klädtips för syskonmatchning!