evil eye skrev 2012-03-03 22:31:08 följande:
Hur lägger ni upp barnkalaset? Hur många barn blir det? Det låter tufft att ha det på samma helg, men samtigt skönt att få det avklarat. Jag vet inte hur vi ska göra ännu, släkten förväntar sig väl ett kalas. Eller så gör man det bara lätt, typ med kaffe och kaka och kom om ni vill.
Sonen vill ju såklart fira med sina kompisar och detta ser jag fram emot. Ska bli kul att anordna ett barnkalas, men resten kan ju kvitta. Gud, vad tråkig jag låter nu, men jag är ingen kalasmännsiska.
Hoppas eran helg blir trevlig och att du överlever!
På lördagen kommer släkten hit. Inget jättepådrag utan mer som du skriver typ "kaffe och kaka"..
På sönagen blir det barnkalas och då har vi lånat en lokal via hyresgästföreningen. Skönt att slippa spring här hemma. Kalaset är mellan 14-16 och är bara "tårtkalas". Vi ska ha rocktema så svarta engångstallrikar, silver muggar, servetter med döskallar osv. På kalaset är det tårt/bull/kakätning, fri lek, fiskedamm och "disco" på schemat. Vi bjöd hela avdelning som totalt är ca 16 pers, sen så kan väl inte alla komma så 10-12 kids kanske samt de föräldrar som ev inte vågar/vill lämna sitt barn själv. Tror det kommer bli bra. Kör på engångs av allt så är det bara ta en soppsäck efteråt och häva ner allt ^^